{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Sander/Cherie 2012 {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley ..

Jeg har efter ret lang tid været logget herind, og har kigget rundt på mine gamle forum emner, og faldt over et jeg havde oprettet i 2012 da vi fik vores lille Cherie.. og jeg fik sådan lyst til at fortælle vores historie igen, og få de næste 3 år med smiley ..

Vi fik ham da han var for lille, uden vi vidste det og fik en masse både gode råd, og et par løftede pegefingre herinde fra, vi fandt ud af han kun var 6-7 uger gammel, og jeg var så knust over at vi havde ''været med til'' at fjerne en så lille killing fra sin mor.
Vi havde tydeligvis ikke for megen forstand på kattekillinger og da de andre katte der var der hvor vi fik ham var meget størrer og passede med 12 uger, fik vi ud fra han som opdrætter sagde bare var den svageste og lidt en skravl.
Han kom hjem til os, og ved dyrlæge tjek fandt vi ud af han var en lille hun killing :'D, dertil skal det siges at hun havde to totter hår som virkelig godt kunne ligne testikler, selv dyrlægen var lidt i tvivl smiley ..
Så navnet blev ændret fra Sander til Cherie, og Cherie kom med os hjem igen, og hyggede med sin katte storesøster Basse, de faldt hurtigt i hak, det var en super nem sammenføring.

Siden da har vi desværre mistet vores elskede Basse, hun havde en leverfejl, og overlevede desværre ikke smiley .. Cherie har nu en hunde lillesøster (Siberian husky/ samojede) Nala og en katte lillesøster Molly (egyptisk mau/ huskat) Molly..

Kattene og jeg bor ikke længere sammen med min kæreste og hunden, men vi ses flere gange om ugen, og Nala er ofte med hjemme ved mig, Cherie synes godt hun kan være lidt påmasende og irriterende,men sommetider kommer Cherie hen og putter og vasker Nala smiley

Cherie og hendes lillesøster Molly derimod, bor sammen med mig i en lille lejlighed, og de trives så fint, og Cherie er blevet en stor lækker dame, med en medglæde uden sammenligning, når madskålen bliver fyldt op render hun op og spise med det samme, også selvom hun var deroppe for 5 minutter siden smiley ..
Hun er en enormt glad og kærlig kat, og så snart man lægger sig om aftenen kommer hun op og stiller sig på en og ælter og ælter, og lægger sig så ned på en, og spinder indtil hun falder i søvn, stadig liggende på en smiley ..

Der er ingen tvivl om at hun har taget skade af at være kommet fra sin mor, hun er ikke glad for nye mennesker, pludselige bevægelser og larm (selv en prut kan få hende til at fare ned og ud på toilettet i sikkerhed :D) og hun er ENORMT trygheds narkoman, hvis jeg har haft en lang dag i skole og hun synes de har været alene for længe er hun ikke til at komme fra når jeg kommer hjem, og hun render rundt om fødderne på mig.

Men vi har det godt herhjemme, og hun giver så mange smil og grin i hverdagen, jeg er så ærgelig over at hun ikke fik drømme starten på livet og at jeg var så ung og uerfaren (mente selv jeg havde 100% styr på katte, det må jeg så erkende nu når jeg læser den gamle tråd, at det havde jeg ikke smiley ) men hvor er jeg glad for det var os hun kom hjem og bo hos og for at have hende i min hverdag, min dejlig kattepige smiley <3 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sander/Cherie 2012
  • #1   7. okt 2015 Dejligt at høre nyt, fra gamle tråde smiley

  • #2   7. okt 2015 Velkommen tilbage. Jeg kan godt huske dit profilbillede, og fandt også den gamle tråd, og så dæmrede det jo :-).

    Og ja, Cherie var for ung, da hun blev taget fra, men ikke sikkert at hendes nervøsitet skyldes at hun er taget for tidligt fra moderen. Nogle katte (og mennesker smiley ) er bare mere nervøst anlagte end andre.
    Men prøv evt. at give hende noget Colostrum eller Calmfoder, der skulle være godt til nervøse eller stressede katte. smiley


Kommentér på:
Sander/Cherie 2012

Annonce