Jagt!! ADDDDD {{forumTopicSubject}}
Oka nu vil jeg lige dele en historie med jer alle!
I dag (17/7-06) Vågnede jeg kl 08:00 og gav katten mad, og åbnede døren så hun selv kunne gå ind og ud. Jeg faldt så i søvn igen og vågnede ½ time senere, og katten sad inde hos mig og opførte sig meget mærkeligt, mijavet meget ynkeligt og prøvede at kravle ind under min taske som lå på gulvet, og ind under sengen! Jeg ringede til min mor og agde det, og hun sagde jeg måtte holde lidt øje med hende, ellers måtte jeg jo gå ind til dyrelægen med hende. (dyrelægen er min nabo)
Så fjernede jeg min taske og hvad sad der under den? Katten havde taget en stor fed rotte med ind som ikke var død endnu med ind på mit værelse..... Jeg har ikke noget mod mus, men rotter!!! Jeg lover jer for jeg fløj op i sengen og hoppede, mens katten spurtede rundt på gulvet på mit værelese efter rotten, så lukkede døren der ind til og tog tøj på, hentede min nabo så han kunne fjerne den!!
Den var godt nok stor og ulækker, og katten leder stadig efter den inde på værelset!!!!!!
Og hvor må jeg have set sjov ud i hovedet!!! c",)
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 56
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 14
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 14
Det er heller ikk katten jeg ville have klasket aldrig i livet om jeg ville slå min kat eller nogen andres eller andre dyr for den sags skyld!! rotten jeg tænkte på... det er jo også synd for den da katten har bidt den og er svækket!! Desuden tror jeg mest af alt at det med håndtasken var ment som en joke, det er det i hvert fald fra min side!!! roste hende da også hun jeg jo dygtig og kommer og aflevere byttet til sin mor.. så har ikke straffet Lizzi for at fange rotten..
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 236
Men godt du huskede og rose hende for fangsten..
Skal man altid gøre..
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 29 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 17
Men ja ,. altså det er lidt add med en rotte på sit værelse
Jagt!! ADDDDD