2.025 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Projekt kattetræ Projekt kattetræ

Nu har vi jo en udestue, og min plan er at udestuen skal være lækker og kattevenlig her til sommer, så vi kan sidde derude men kattene pjatter rundt og hygger sig mens vi sidder derude. Jeg har kigget rundt på diverse sider med kradsetræer, men jeg kunne godt tænke mig noget der var mere naturligt som fx. et træ jeg selv byggede om på. Min søster har giver mig navnene på det torv, og stof der bruges til almindelige kradsetræer som jeg selv kan sætte på, så nu mangler jeg bare træet. En bekendt har en skov hvor jeg er velkommen til at tage et træ til mit projekt og han har forklaret mig hvad jeg skal gøre med bearbejdning og tørring inden det kommer ind, men spørgsmålet er om der er nogle der er bedre/dårligere til katte. Er der nogle af jer der ved om der er noget træ man bør gå udenom?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projekt kattetræ
  • #1   6. nov 2015 Der står noget om træsorter her. https://www.bolius.dk/valg-af-trae-til-havens-smaabygninger-19227/

• #2   6. nov 2015 Gør dig selv den tjeneste ikke, at sætte plys fast på hylderne, men lav en ordning med velcro så du kan tage hynderne af og vaske dem smiley jeg er så glad for mit petfun træ hvor jeg kan gøre det, og 2 dage efter jeg fik træet hjem, var det skønt at kunne vaske en hynde for hårbolle og snask smiley

Havde jeg en have stue og en bekendt som kunne skaffe et stort flot træ med stabile grene, ville jeg også have sådan et træ smiley
    Der er mange eksempler på nettet, så du kan finde masser af inspiration.

• #3   6. nov 2015 Det kunne faktisk se flot ud med hynder, og rigtig smart med det velcro. Det vil også være lidt mere stilet at se på. Jeg er så træt af det plys på vores kradsetræer, for man kan jo ikke gøre det rent på samme måde som vi gør med deres tæpper og puder smiley

• #4   6. nov 2015 Er netop igang med at lave tegninger til voliere som kommer til at være bygget ud fra udestuen og hen langs huset. Efter Enzo kom hjem og var halt, besluttede vi os for at der måtte laves nogle tiltag så de kunne blive indekatte uden at miste deres udeliv helt, for vi frygter hver eneste dag de kommer ud at de bliver ramt i trafikken eller dumme mennesker vælger at de er irriterende og kunne finde på at skade dem. Hvis kattetræet bliver en succes, så laver jeg nogle i volieret også så de kan klatre rundt.. Så bliver det vidst ikke meget mere katte luksus smiley

• #5   8. nov 2015 Fandt lige den her på nettet smiley det er ikke lige det jeg har i tankerne, men det er da meget sjovt fundet på smiley

profilbillede
Kommentér på:
Projekt kattetræ

Annonce