{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

At underholde opereret kat? {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort, har jeg en kat, der grundet et brækket ben er blevet opereret, og derfor skal holdes i bur i en del uger for at hele - Beslutningen om, at katten skulle have en chance, selvom mange uger i bur er hårdt, blev taget på baggrund af en vurdering af, at kattens temperament og psyke kan holde til sådan et forløb. Her efter første uge i bur med ingen fysisk aktivitet overhovedet, har dette heldigvis vist sig at være den rigtige beslutning smiley

MEN! Jeg hader tanken om, at min kat ligger i et bur og keder sig, selvom han tager det enormt roligt og ikke protesterer overhovedet. Jeg vil SÅ gerne give ham noget at beskæftige sig med, men han må ikke lave noget som helst fysisk overhovedet, så jeg er lidt blank mht. ideer til beskæftigelse til ham, når jeg ikke er hjemme til at snakke med ham og putte på sofaen!
Han følger interesseret med i bevægelser og lyd fra fjernsynet, så det er tændt, når jeg ikke er hjemme.

Er der nogen, der har erfaring med, eller ideer til, hvordan vi kan hjælpe ham med at holde sig bare lidt beskæftiget på en måde, der IKKE opfordrer til fysisk aktivitet?
Hvis andre har stået i samme situation, hører jeg meget gerne, hvordan i kom igennem de lange uger, uden jeres kat gik i hundene af kedsomhed!

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At underholde opereret kat?
Kommentér på:
At underholde opereret kat?

Annonce