{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig passe? {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra dyrehandlen, skulle ha noget mad til Anton, da han jo er blevet kastreret - og så noget killinge foder til Felix... Havde håbet jeg kunne få noget der kunne dække begges behov, men der tog jeg fejl (ifølge ekspedienten)!
Normalt har jeg tørkosten til at stå fremme, kan det virkelig passe at jeg ikke kan det mere, fordi de ikke må få det samme foder?? Kan næsten ikke holde ud mine misser ikke kan spise når de vil...
Er der nogen der kender til foder man både kan bruge til killing og til en kastreret hankat på 8 mdr??
Og er der nogen der har råd til hvordan jeg så skal fodre dem... hvor mange gange osv...
Håber I forstår hvad jeg mener:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det virkelig passe?
  • #1   21. jul 2006 Hmm- ja min dyrelæge var fortaler for at jeg fodrede mine hver for sig- og afmålt.. Men der er os to års forskel- så ally skal inden længe have noget andet end olli. Men vælger du at fodre hver for sig- så 2-3 gange dagligt..(samme tidspunkter) Jeg fik afvide at de skulle have maden, og så lade det stå 15 min. Så ville de lære at spise når der blev serveret. Har endnu helt fulgt det..

  • #2   21. jul 2006 Tusind tak - så blev jeg da lidt klogere:)


  • #3   21. jul 2006 Men altså jeg ved ikke om hvad du skal vælge.. Min ene er for tyk- primært derfor de skulle fodres på den måde.. Men der kan vel ikke gå længe førend du kan give dem samme foder..? Hov der skulle til sidst stå at jeg ikke fuldstændig har flugt det*S*

  • #4   21. jul 2006 Har fået noget Royal Canin, og det er der mange der siger er godt... Hende der hjalp mig havde selv 12 katte, så tror hun havde styr på det:)
    Så må jeg jo se om de vil spise på kommando...HIHI:)


  • #5   21. jul 2006 Vi har 3 katte og de får alle 3 det samme. Molly og Raja er lidt over 1 år og Mille er ca 16 uger gammel. Hun gik i de andres foder og vil kun have det. Det killingfoder vi havde købt havde ingen interesse. Ellers får de kylling, tun, torskerogn, makrel eller hvad jeg nu lige finder på.
    Hos os står tørfodret fremme hele tiden, så de kan spise og drikke når de vil. Men det kan også kun lade sig gøre fordi de spiser det samme foder. Vores får "Intense Hairball 34" og det er rigtig godt for deres maver (Raja er halvt Norsk Skovkat, og døjer meget med hårbolde, men ikke siden vi er gået over til Intense Hairball 34).

    Er det svar på dine spørgsmål Ditte? Ellers så bare sig til *s*


  • #6   21. jul 2006 Ja- det er der mange som fodre med- incl. mig selv:-) Du skal nok regne med der går et stykke tid, førend de lære de skal spise op.. Synes selv det er en lidt hård omgang bare at tage det fra dem..

  • #7   21. jul 2006 Her kan du læse om det foder de får nu
    (link fjernet)

    De har også fået det foder der hedder Indoor 27, det er også godt. Men er som sagt skiftet over til Intense Hairball, pga for mange hårbolde.


  • #8   21. jul 2006 Det er nu dejligt man kan få hjælp herinde - TAK:)
    Ville ønske de bar kunne få det samme, men det kan de åbenbart ikke... Så må jeg jo prøve at fodre dem 3 gange om dagen..... Synes næsten bar det er synd, men det må de jo vænne sig til, til Felix også blir kastreret og de igen kan få det samme...


Kommentér på:
Kan det virkelig passe?

Annonce