{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

Fritgående fertil hankat. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg gjort noget, som jeg ellers aldrig gør, men vi har fået nok !

Vi har så mange løsgående katte og endda en del fertile af slagsen her i området, og de har gennem længere tid generet vores katte, der går i løbegårde.

Men på det seneste har der især været en, der er kommet igen og igen. Det er så slemt, at man kan høre kattene helt herinde i huset, fordi den her gråstribede fertile hankat toppes med vores gennem volieretråden.

Jeg har en kraftig mistanke om, at det også er derfor, at min hunkastrat er kommet til skade med begge forpoter, hvor hun måtte på antibiotika.

Han kommer flere gange dagligt, hvor min mand er nød til at gå ud og skræmme katten væk. Men den er så pænt ligeglad, at den kommer igen og igen.

Så nu har jeg slået op i flere FB grupper, at holder ejer ikke katten af vores matrikel, så vil den blive indfanget og afleveret til Dyrhospitalet her i området.

Mine katte er helt vildt stressede, og jeg har mistanke om, at det har gjort min ene hankat syg. Godt nok har han ikke udeadgang, men han kan heller ikke undgå at høre de daglige konflikter. smiley

Nu er nok nok. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fritgående fertil hankat.
Kommentér på:
Fritgående fertil hankat.

Annonce