2.399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Spray sne Spray sne

Julen nærmer sig og jeg har netop fået to dåser sne på spray af min svigermor. Det er det man sprøjter på hjørnerne af vinduerne så det ligner sne og giver en hyggelig julestemning. Spørgsmålet er om det er noget man kan når man har katte? Min tanke er at det jo ikke dufter så godt, så kattene er nok ikke interesserede i det, men jeg frygter lidt at de prøver at slikke det af. Er der nogen af jer der har erfaringer med det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spray sne
  • #2   16. nov 2015 Ja, jeg husker godt hvor "hyggeligt" det var at stå og få af igen.. Hehe.. Min mands bedste ven er Vinduespudser, så jeg tror lige jeg hiver fat i ham når det er, for han har garanteret en god metode. Jeg tror jeg prøver med et enkelt vindue først, og så må vi se smiley nu går der ikke længe før vi begynder at pynte op, og kattene plejer at være godt underholdt med julepynten så mon ikke de har for travlt til overhovedet at bemærke det smiley det bliver spændende at se nu de alle er voksne om vi for en gangs skyld kan pynte bunden af træet.. Haha.. Alle de andre år har vi måtte opgive, for det var simpelthen alt for spændende, så efter et par dage var træet kun pyntet fra midten og op.. Griner..

• #3   16. nov 2015 Jeg bruger det ikke, mine lunger siger fra, men jeg har hørt, at det skulle være godt, at sætte plast film på først ( den til madvare) så er det nemt, at fjerne igen, og det gør ikke noget med et par ujævnheder, så ser sneen bedre ud smiley

• #4   16. nov 2015 med 13 katte, så er pyntning af juletræet noget af det hårdste i løbet af året smiley
    så jeg gør det at træet kommer ind, og så får de lov til at hygge sig med det.
    dagen efter bliver det så pyntet. det har vist sig at være den bedste løsning her i huset
    det sker dog at de snapper en ting eller to, men det er slet ikke så sjovt når de først har fået lov til at lege med det uden pynten

sne får jeg slet ikke lov til at bruge - her har min mor vetoret da det er hende som pudser vinduer inde

• #5   16. nov 2015 Vores juletræ er de ligeglade med, men julekuglerne er alt for sjove smiley Vi er begyndt at købe dem i plast, for dem i glas smadrede når de røg ned, og jeg vil ikke have kattene kommer til skade når uheldet er ude smiley

• #6   16. nov 2015 Åh ja den søde juletid, med katte i huset smiley

Garfield, min barndoms kat elskede jul, så mange nisser at tæske og smide ned på gulvet, og juletræet! Jamen det ér da kun til for at han kan sove under det, og som stor killing klatrede han let og elefant op ad stammen, havde jeg ikke nået at få en hånd på det, så var det væltet..skøre kat

• #7   16. nov 2015 kun plastik på vores træ - tør ikke andet

plejer at have træer på min. 2m. og har flere gange haft dem liggende efter kattebesøg - en gang var det naboens kat som lige skulle prøve træet

man keder sig ALDRIG i julen når man har kat/katte smiley

• #8   17. nov 2015 Mine katte har aldrig vist interesse for det smiley

Kirsten, med en komfurskraber er det nemt at få af vinduet igen smiley

• #10   17. nov 2015 Kan du ikke bare aflevere de dåser til noget miljøfarligt affaldshalløj?...

• #12   17. nov 2015 smiley

Kommentér på:
Spray sne

Annonce