Mød Holger og Panter Tanterne Mød Holger og Panter Tanterne
Jeg er plejemor for den nystartede forening, Nordjyllands Hittekilling.dk.
I mandags fik jeg lille Holger ind i pleje; en lille sort/hvid fyr på bare 5 uger, som var fundet helt alene i verden, uden hverken mor eller søskende. Holger er tydeligvis opvokset et sted, hvor han har været i hænder, for han er 100% tillidsfuld og en rigtig lille bandit med masser af charme, selvtillid og lækkert hår.
Men det er jo ikke optimalt for sådan en lille bandit at vokse op uden jævnaldrende legekammerater, så da muligheden for to små nogenlunde jævnaldrende plejesøstre dukkede op, var jeg ikke sen til at tilbyde pleje, og i lørdags flyttede "Panter Tanterne" så ind. To små kulsorte tumlinger med blød vamsepels, der ligner hinanden som to dråber vand, og som jeg har døbt Ida og Frida. De er noget mere forbeholdne overfor os tobenede end Holger... men alle tre killinger legede sammen blot 5 minutter efter, at Panter Tanterne var lukket ud af deres transportkasse.
Nu skal de to små sorte piger gøres helt trygge, og så skal både de og Holger være en del af vores lille familie, indtil de er gamle nok til at blive neutraliseret, øremærket og vaccineret samt få nye, kærlige hjem.
Synes bare lige, jeg havde lyst til at dele en lille solstrålehistorie.
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
jul 2007
jul 2007
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Mød Holger og Panter Tanterne