1.584 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Milady premium fra Aldi Milady premium fra Aldi
Hej
Nogle der har effering med dette mærke, syndes ikke rigtigt jeg kan finde noget på det på nettet.
Jeg foder med dyrelægens fuldfoder til killinger, men vi godt ha han skal ha lidt "snask" hver dag også.
Det er en vild killing jeg har taget ind og syndes ikke jeg har kunne finde nogle af de der potions poser til killinger.
Tak for hjælpen.
0 synes godt om
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 133 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 830
Jeg ville gå langt uden om det man kan købe i diverse butikker, og tage ind i en dyrehandel, og der købe kvalitet.
Husk de sælger også skod, så se dig for.
Jeg ved at miamor er godt, ziwipeak er kræs, koster ja,men det er kød. Nåja, taste of the wild ér også godt.
Brevene fra hills og iams er der sukker i!! Tjek indholdet, sukker er nogo i kattemad. Royal canin har jeg ikke tjekket..
Korte af det lange, find nogle med reelt kød i, og sukkerfrit..
feb 2015
Jeg kunne godt finde på at at købe taste of the wild, eller ziwipeak til hunde.
Er der nogle kloge åger, der lige vil komme på banen med lidt viden. Kan man ikke godt give god, kvalitets hundemad til katte??
En gang i mellem får staldkattene en af de der billige hundemadsdåser, de råelsker det! Men ikke noget jeg vil anbefale til killinger. De får det sjældent, og mest hvis det er lortevejr
Så mandag får de en for regn, 20 sekund meter er ikke kattevenligt
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 99 Katte: 3 Emner: 54 Svar: 382
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 806 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.354
Det meste RC vådfoder er der sukker i. Så det er om at være vågen.
Dyrlægens tørfoder er skod, det samme er det fra Lidl og Aldi.
nov 2013
Supermarkedsfoder er sjældent godt.
Lux vådfoder fra Aldi er ok til prisen, men derudover køber vi ikke foder sådan nogle steder.
jan 2014
jan 2014
jan 2014
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 165
nov 2013
feb 2015
apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
Men er kommet mere og mere i tvivl om at det er en vildkat eller en der er blevet dumpet, for ja han gemmer sig, men han hvæser og bider ikke når man tager fat i ham og jeg kan også få ham til at spinde.
Og om natten har han en tendens til at komme op og ligge i sengen hos mig, når han tror jeg ikke ligger mærke til det. Godt nok uden for min række vide, End til han beslutter sig for at nu skal mine finger lejes med. Også vågner man.
PS. stod over i bilka og kikket på div vare deklrationer på katte mad, damm der er sukker og rimlige meget korn i meget af det, det er skuda lidt frygtsom når man ved at det er rovdyr man har med at gøre, de spiser intet af det ude i den "virklige" verden.
Milady premium fra Aldi