2.263 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Annette H
Annette H
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 16

Har I erfaring med denne kattehule? Har I erfaring med denne kattehule?

Frede er glad for at ligge inde i noget har vi opdaget. Vi har haft problemer med at den helst ville ligge på spisebordet når den var i stuen hos os, men for ikke så længe siden fik vi en pakke i en stor kasse, og nu elsker den at ligge derinde:-) Men køn er den jo ikke - altså kassen, katten er vældig køn:)

Så jeg overvejer at købe sådan en kattehule til den, som kan give den den der mulighed for at gemme sig lidt, som den åbenbart er glad for.

Har I erfaringer med bestemte modeller som er gode, men også så pæne at de kan stå i en stue uden at være alt for hæslige??

Jeg har set denne: http://t.zooplus.dk/shop/kat/katteseng_kattepude/kattehuler/firkantede/182795

Nogen der kender den?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har I erfaring med denne kattehule?
  • #1   3. dec 2015 Frede er en ham eller han, ikke en den smiley smiley
    'den' er en ting, en kat er et væsen næsten højere sat end mennesket smiley
    Petworld har flere forskellige kattehuler. I stof. De ser ikke grimme ud. Medmindre du falder over den der er pink smiley

Men, er den papkasse så hæslig, at man end ikke kan leve med den indtil katten finder ud af, at sådan en jo slet ikke er en kat værdig smiley

Min barndomskat, garfield havde mange steder han elskede at ligge og flyde, og bare slappe af. Han skiftede plads i ny og næ. Fra oven på køleskabet, til midt på spisebordet, til min kurv med tusser og farveblyanter.. Som helt ung yndede han at sove i min storebrors kasse med lego smiley smiley
    Derudover har han ligget i æske med puslespilsbrikker, i vindueskarmen ( oh ve den plante der stod i vejen :D)

Jeg købte en hundekurv i pileflet til ham. Skeptisk først, men den blev godkendt, og kunne man så lige ligge oven på alt legetøjet i den, så var han glad smiley mit favoritbillede af ham i kurven, er hvor han har dræn i bagtil pga byld, og han flader ud oven i hans legetøj i kurven smiley

Drænet hev han i øvrigt selv ud, dagen før aftale hos dyrlægen.. Klog kat smiley

Sorry det blev meget langt. Men på trods af at det er år siden han blev aflivet, næsten 13 år gammel, så betyder han stadig ufattelig meget for mig smiley smiley

• #2   4. dec 2015 jeg har det. og mine er super glade for den.
    den er pæn at se på, plads til to eller flere misser. den er god til større katte, og så er den nem at putte i bad.
    jeg har en del pilefletkurve, men denne er nok den bedste.

profilbillede
  • #3   4. dec 2015 det skal lige siges at jeg fandt min brugt, så der er ikke nogle hynder i min

• #4   4. dec 2015 min ene er glad for huler og vi har mange forskellige. alle 3 kradsetræer har både huler senge. alle 3 er fra zooplus. deres transportkasser står fremme med puder i altid. så har vi to kradsetønder og ofte også en papkasse eller 2 smiley min tv reol og to andre reoler er indrettet med puder i et par "huller" i hver. smiley

• #5   4. dec 2015 Vi har mange forskellige slags huler, og de bruger dem flittigt. Den pileflet bliver også brugt pænt meget.

• Annette H
    Annette H Tilmeldt:
    jun 2015

#6   4. dec 2015 Anja T: du har ret - han er han og ikke den:-)

• Annette H
    Annette H Tilmeldt:
    jun 2015

#7   4. dec 2015 Tak for jeres erfaringer:-)

I spisestuen har han desværre ikke rigtig andre steder at ligge end midt på bordet, og når vi spiser gider jeg ikke have ham der. Vi er næsten lige flyttet ind og er ved at overveje hvilke møbler vi skal have der ud over vores spisebord og skænken. Men det kunne være hyggelig hvis Frede havde et sted at være også. I de andre rum har han ybdlingspladser i gyngestolen, sofaen, oven på klædeskabet, på et af babyens legetæpper (heldigvis har babyen alt for mange legetæpper) og på en hylde i bryggersskabet (sjovt nok den hylde med hans eget foder og godbidder:-))

• #8   4. dec 2015 Jeg har set en, der har lavet hængekøjer under spisestuestolene. smiley

En hylde på væggen til katten er også en mulighed.

• #9   4. dec 2015 eller en putte plads på skænken smiley

Kommentér på:
Har I erfaring med denne kattehule?

Annonce