Har I erfaring med denne kattehule? Har I erfaring med denne kattehule?
Frede er glad for at ligge inde i noget har vi opdaget. Vi har haft problemer med at den helst ville ligge på spisebordet når den var i stuen hos os, men for ikke så længe siden fik vi en pakke i en stor kasse, og nu elsker den at ligge derinde:-) Men køn er den jo ikke - altså kassen, katten er vældig køn:)
Så jeg overvejer at købe sådan en kattehule til den, som kan give den den der mulighed for at gemme sig lidt, som den åbenbart er glad for.
Har I erfaringer med bestemte modeller som er gode, men også så pæne at de kan stå i en stue uden at være alt for hæslige??
Jeg har set denne: http://t.zooplus.dk/shop/kat/katteseng_kattepude/kattehuler/firkantede/182795
Nogen der kender den?
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 133 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 830
'den' er en ting, en kat er et væsen næsten højere sat end mennesket
Petworld har flere forskellige kattehuler. I stof. De ser ikke grimme ud. Medmindre du falder over den der er pink
Men, er den papkasse så hæslig, at man end ikke kan leve med den indtil katten finder ud af, at sådan en jo slet ikke er en kat værdig
Min barndomskat, garfield havde mange steder han elskede at ligge og flyde, og bare slappe af. Han skiftede plads i ny og næ. Fra oven på køleskabet, til midt på spisebordet, til min kurv med tusser og farveblyanter.. Som helt ung yndede han at sove i min storebrors kasse med lego
Derudover har han ligget i æske med puslespilsbrikker, i vindueskarmen ( oh ve den plante der stod i vejen :D)
Jeg købte en hundekurv i pileflet til ham. Skeptisk først, men den blev godkendt, og kunne man så lige ligge oven på alt legetøjet i den, så var han glad
Drænet hev han i øvrigt selv ud, dagen før aftale hos dyrlægen.. Klog kat
Sorry det blev meget langt. Men på trods af at det er år siden han blev aflivet, næsten 13 år gammel, så betyder han stadig ufattelig meget for mig
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.015
den er pæn at se på, plads til to eller flere misser. den er god til større katte, og så er den nem at putte i bad.
jeg har en del pilefletkurve, men denne er nok den bedste.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.015
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.388
jun 2015
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 16
jun 2015
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 16
I spisestuen har han desværre ikke rigtig andre steder at ligge end midt på bordet, og når vi spiser gider jeg ikke have ham der. Vi er næsten lige flyttet ind og er ved at overveje hvilke møbler vi skal have der ud over vores spisebord og skænken. Men det kunne være hyggelig hvis Frede havde et sted at være også. I de andre rum har han ybdlingspladser i gyngestolen, sofaen, oven på klædeskabet, på et af babyens legetæpper (heldigvis har babyen alt for mange legetæpper) og på en hylde i bryggersskabet (sjovt nok den hylde med hans eget foder og godbidder:-))
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.388
En hylde på væggen til katten er også en mulighed.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Har I erfaring med denne kattehule?