844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Pro-kolin Pro-kolin

Halløøøj..

Så er vi her igen. Som skrevet, så havde den ene af tre missere, dårlig mavse. Maven er nu god efter få dage på Pro-kolin (Siden mandag), da Zoolac på ingen måde hjalp.. Men-men-men, hvor længe bør han få Pro-kolin, når nu maven er helt fin? smiley
Aldrig prøvet før. Dyrlægen, mente så absolut, at det der var "problemet" var at antibiotikaen han fik mod sin skadede pote, havde slået maven itu. Fordi det ikke var diarré eller sådan at han rendte på bakke hvert 5.sek..
Han har fået kylling, med meget lidt A38 og så Pro-kolin, og allerede dagen efter var hans prutter, normale igen..

Så hvor længe bør han få Pro-kolin? Og hvordan starter vi bedst mulig op på tørkosten igen?

Tak for hjælpen på forhånd

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pro-kolin
  • #1   9. dec 2015 Har dyrlægen ikke sagt noget om, hvor længe du skal give Prokolin?

Hvis din kats mave er helt OK igen, og han har fin appetit osv. vil jeg umiddelbart mene, at du godt kan stoppe med at give Prokolin og stille og roligt gå fra skånekost over på almindelig kost igen. Sidst nævnte skal selvfølgelig ske lidt gradvist.

• #2   9. dec 2015 Louise, nej .. Jeg glemte at spørger.

Hans mave er helt normal.. Han har på intet tidspunkt, være tyngdet af den dårlige mave, han har spist/drukket og leget som normalt..

Hvad vil stille og roligt sige? Skal han have lidt blandet i skånekosten, måske? smiley

• #3   9. dec 2015 Nej, jeg ville bare tilbyde skånekosten og så en lille smule almindelig tørkost ved siden af. Hvis det så ikke har effekt på hans mave, kan du blot gå over på almindelig kost igen. smiley

• #4   9. dec 2015 Okay, det er også det jeg har gjort idag, men så får han lige Pro-Kolin i aften med (2 gange dagligt nemlig).. Og så stopper jeg Pro-Kolin og ser ad og krydser ALT der kan krydses smiley

Kommentér på:
Pro-kolin

Annonce