{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt foder...
  • #1   13. dec 2015 Der er intet tørfoder som kan kaldes BARF smiley men det du viser Applaws er et lødigt kornfrit foder.
    Vil du gå et skridt videre skal de være Orijen eller Ziwi Peak, men de er begge noget dyre, og Ziwi peak skal helst gives som vådfoder, ja vådfoder er altid bedst, fordi det indeholder 80% væske, det gør råt kød også.
    Hvis du virkelig vil BARFe din kat, er det råt kød du skal give, og så skal du virkelig gå indfri det og sætte dig ind i hvad du hiver og hvorfor.
    Hvis du giver Applaws Så kan du altid hive 2 måltider om dagen af vådfoder eller råt kød, og opnå et godt resultat.
    En ting du skal huske, er at hvis katten ind til nu har fået almindeligt kattefoder med god med korn i, så kan du ikke uden videre skifte til kornfrit på en uge, sådan som man normalt anbefaler, du skal bruge minimum en månede til at skifte, ellers står du med en kat med dårlig mave, og tror den ikke tåler kornfrit, men det som er galt, er at katten skal have tid til omstillingen, så enzymbalancen i maven bliver rigtig.
    Held og lykke med det.
    Mine har også tit Applaws i deres blanding, men de har mest Orijen og en smugle Ziwi Peak i også, men det vigtigste er altså de 2 gange om dagen hvor de får vådt eller råt.


  • #2   13. dec 2015 Okay, Ja lige nu får de begge royal canin... men jeg har heller ikke besluttet mig helt endnu hvordan jeg skal gribe det an og hvor langt jeg vil gå med det.. Min hunkat er meget kræsen, så det er også lidt et sats smiley

  • #3   13. dec 2015 Så vil jeg foreslå dig, at se på prøvepakker uden korn, og så blande lidt i eller giv som godbidder, og så ser du om det falder i god jord ved din hunkat, og hvis du ikke allerede giver vådfoder 1-2 gange om dagen, så er det en ting som er meget vigtigt i mine øjne, og med min erfaring, og det uanset hvilket vådfoder du giver ( godt foder er dog altid bedst;) ) for så får din kat mere væske, det er godt for nyre og urinvejene.
    Jeg har selv haft en kat med dårlige/svingende nyretal fra den var 1 år, de blev normale da jeg begyndte at give vådfoder 2 gange om dagen, og når det er varmt kommer jeg lidt ekstra vand i, Birk blev 9 år og det var ikke nyrerne som kostede ham livet smiley


  • #4   13. dec 2015 Hun fik vådfoder da hun var mindre, men så kom hun pludselig fra den ene dag til den anden, og blev vanvittig kræsen.. men jeg vil prøve med lidt forskelligt og se hvad hun siger til vådfoder, da hun også er blevet steriliseret i mellem tiden, så måske er appetiten blevet bedre ????

  • #5   13. dec 2015 Det er hende her ??

    profilbillede
Kommentér på:
Nyt foder...

Annonce