{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Foxy {{forumTopicSubject}}

I går skubbede Foxy mit Nikon D90 DSLR kamera ned på gulvet - objektivet gik i stykker, en søgning på et nyt objektiv (samme) kan fås for 2200 hos Dustin, en optimist forlanger 2000 på dba for et brugt. Så søger jeg lidt på ebay og byder på et nyt objektiv (samme) 108 GBP + 16 porto fra UK . Så sådan kan man spare ca ½ på elektronik tøser husk det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foxy
  • #1   18. dec 2015 Jamen er der så ikke noget med Told eller er det kun når det er udenfor EU?

• #2   18. dec 2015 Told opkræves kun når det er udenfor EU, men jeg mener der er et par britiske øer der ikke er omfattet af det og derfor bliver der opkrævet told hvis der sendes derfra.

Mener det gælder øerne Jersey og Guernsey, der godt nok er britiske men ikke en del af EU. Så der risikerer man told og moms, hvis varen sendes derfra.

• #4   18. dec 2015 ebay har altså en retur garanti. Sælger er forpligtet at tage den retur. Har da også prøvet det, koster dog et gebyr Paypal har også! Er da blevet nappet et par gange i tolden men KUN på varer købt på ebay i USA
    tolden beregnes som 160 + moms (25%) af varens pris + porto så køber man en vare for i alt 1000 bliver tolden 410,- ergo har man sparet 590 hvis varen koster 2000 her. Simpel hovedregning tøser! Man kan F få mange bajere for 590,- smiley

• #5   18. dec 2015 hos ebay kan man godt reklamere hvis det man modtager ikke lever op til det der blev lovet. det er vigtigt at tjekke at sælger har god rating, hvis h*n har dårlig rating skal man ikke handle der...

• #6   18. dec 2015 Ang sælger så har ebay et karaktersystem og sælger har 62000 point og 99,9% er positiv. Det er jeres garanti tøser (der kan ikke pilles i de tal) det er faktisk sikrere at handle på ebay end på dba hvor folk elsker at prutte om prisen, formentlig fordi "det gør man bare på FB". Det har jeg F oplevet mange gange.

• #7   19. dec 2015 Hey, kan sådan noget ikke meldes til indboforsikringen. Tænker at selvrisikoen er langt lavere end 2000 kroner?:)

• #8   19. dec 2015 Det ved jeg squ ikke, men nu får jeg et nyt objektiv til ca 1100,- efter jul, og i øvrigt er min selvrisiko på 8000 til gengæld lav præmie og høj forsikrings dækning hvis

• #9   26. dec 2015 Update
    Har lige solgt en dimz på ebay, til en i USA Det virker squ også den anden vej!
    Anden fordel
    Der squ ingen købere der prøver at snylte sig til at sælger betaler porto, Fsom der er i tilfælde på FB, dba, qxl og g&g samt naturligvis på rcg og cykelg stort set alle salgssteder jeg har prøvet har jeg oplevet det fordi "det gør man bare" som der var en der skrev til mig på dba. Gør du det også i netto ? NEJ Der betaler du ved kassen ellers får du en LODS i r.... så du ikke kan sidde ned!
    Forsat god hjul, tøzer

• #10   28. dec 2015 Så har jeg fået mit sprit nye objektiv (linse til DSLR kamera) på kun 10 dage ink Hjul til ca ½ pris i forhold til Dustin.dk så det virker kattetøzer!

• #11   28. dec 2015 Altid rart at finde nogle steder hvor man kan få tingene billigere smiley

Sælger man på nettet, så er det pengene først og så herefter afsendes varerene smiley

• #12   28. dec 2015 Køber du en forkert dimz på ebay så kan du som regel returnere den og få refunderet 80% af prisen tilbage (ikke porto) som kan være pebret til Kina eller USA eller lign

Kommentér på:
Foxy

Annonce