932 visninger
|
Oprettet:
store vaskedag {{forumTopicSubject}}
syntes lige at de små trængte til en lille vask
så alle 14 kom lige i bad her til aften. og sikke fine de blev.
selv lille Kalle stod for tur. Ikke at han lige syntes at det var nødvendigt - hvilket det dog var, da han var smurt ind i jord mm da han kom, og han var stadig beskidt. så det blev også en tur under bruseren til ham
så lige nu ligger de bare og snork sover. Lidt fugtige og godt trætte
og mig, ja jeg tog så bad 15 gange
så nu er kattene i det mindste klar til nytår - rene og fint
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Dem jeg har nu er aldrig blevet badet, Mitte burde nok, det kunne måske hjælpe med hans bløde filter pels, men han sømmer mig D bare til vægen
maj 2012
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hun fik lov til at komme en tur i kælderen som hun plejer, hvad Vi blot ikke vidste var at pga dagsregn så havde Vi fået vand i kælderen, så hun havde taget en tur i kloak vand og jeg måtte redde hende da vandet stod ca 10 cm op i kælderen og ikke kunne komme væk fordi den kommunale kloakering er sunket sammen
Så klokken 22 fik hun en tur under brugeren, syntes ikke det var så lækkert at hun skulle slikke kloakvand i sig for at vaske sig selv på alle 4 ben og maven, hun var ikke rigtig tilfreds med turen under brugeren, men hun tog det faktisk pænere end jeg havde forventet
Og hold da op en lækker blød pels hun fik
maj 2012
For du har ret det er ikke godt, at få i maven, men jeg ville heller ikke have dem i sengen
Her har vi aldrig haft så høj vandstand som nu, en sø jeg plejer, at gå rundt om når jeg skal handle, oversvømmer stien flere steder rundt om, og en mark er også næsten blevet til en sø, men vi boer jo også på mosegrund, heldigvis har jeg ikke kælder og ligger op ad bakke
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
ja folden er mudderet, men kun i de først 15 cm.
mine rovdyr er vant til at komme i bad så de ved godt at man opfører sig ordenligt. så det er meget sjælden at der er nogen som river. da jeg havde mille var det en anden sag, han gik nemlig altid i panik.
kalle var dog ikke meget for at blive tørret
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 133 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 830
Sur over badet, og sur over at han bagefter kun måtte ligge på den stol hvor der var lagt et håndklæde
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Du gør mig nostalgisk!
Tilbage i 80´erne brugte vi Alugan pudder. Det stod ud over os som en giftig støvsky, men det var yderst effektivt
´Mon det måske var Alugan shampoo???
Tror ikke at det er på markedet længere, det var nok FOR giftigt
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 133 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 830
store vaskedag