742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

18 væk, 12 tilbage 18 væk, 12 tilbage

Så er det Mitti som har været hos dyrlægen, han fik fjernet 4 tænder, det fik han også sidst, resten er forsvundet af sig selv, de fleste var væk sidste gang.
Så han har nu kun hjørnetænder og 8 kindtænder tilbage.
Gud hvor er han sløv, og normalt har de altid spist hos dyrlægen, men ikke denne gang, og heller ikke efter han er kommet hjem, så han må snart spise, ellers giver jeg ham noget i munden, i håb om han så kommer i tanke om, at han er sulten efter, at have fastet.
Hvor jeg hader når drengene skal have fjernet tænder i narkose, så jeg er glad for at Røde er færdig, og der ikke er så mange tilbage hos Mitti, FORL/TR er ikke sjovt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 væk, 12 tilbage
  • #1   14. jan 2016 Han sover op min mave, jeg er sulten men nænner ikke, at flytte ham smiley

profilbillede
  • #3   14. jan 2016 Kunne han ikke have smerter i munden måske? Så det er derfor at han ikke vil spise?

• #4   14. jan 2016 Håber den lille fyr snart er ovenpå igen

• #6   14. jan 2016 Tak smiley han har spist i flere omgange nu, og kommer op på skødet igen, for at sove.
    Han er smertedækket for idag, og må først få i morgen omkring kl 11.
    Så nu er jeg ikke nervøs længere smiley han bliver god igen i morgen, og Røde nusser ham ind i mellem, når det har været Røde så har Mitti hvæset og ikke villet kendes ved Røde, men rart at det er anderledes nu.
    Jeg glæder mig til Mitti også er helt færdig, for Røde stortrives uden tænder og uden smerter.

• #7   14. jan 2016 Og øv, min dyrlæge og klinik stopper 29/2 smiley så er valget mellem Odder, som jo er ejer af den klinik jeg har brugt, og Trandbjerg, Østergårds klinik i Trandbjerg er bare svær at komme til, der er for langt fra toget, hvor Odder er bare en tur med toget og en lille gå tur....
    Har også tænkt på om jeg skal vælge den lille klinik i Beder bare til årstjek og test før vaccination og så en anden til når Mitti skal have ordnet tænder, øv for pokker var ellers så glad for det som fungerede smiley

• #9   14. jan 2016 Tak Kirsten, du har jo ellers nok at tænke på, jeg håber det bedste for Lasse.

• #10   15. jan 2016 "Og øv, min dyrlæge og klinik stopper 29/2"

Øv, hvorfor nu det? :-S Det er da en forholdsvis ny klinik.

Kender du ikke nogen, der kan køre jer til fx Tranbjerg så? Hvis jeg havde bil gjorde jeg det i hvert fald gerne - synes det er så synd for jer, når Røde skal til dyrlæge smiley
    Ellers er der jo Højbjerg Dyreklinik på Oddervej, (men bus er nok ikke så smart med Rødes stressmave? smiley ...)

God bedring til Mitti, det skal blive skønt når hele behandlingen er overstået.

• #11   15. jan 2016 Netop Højbjerg klinikken er min tidligere klinik, og det er rigtigt gode, jeg skiftede kun fordi Odder åbnede en klinik i beder og det var gå afstand.
    Odder lukkede deres separate petshop i efteråret og nu lukker de i beder, jeg tror det er nedskæringer?
    Siden de startede har Malling dyrlægen fået en smådyrs dyrlæge og beder har også fået ny dyrlæge, så konkurence er nok blevet for stor.
    Jeg snakkede med en fra falk idag ( i Brugsen) han lovede lige at tjekke mit kæledyrs arbodement, om jeg kan bruge det når det ikke er akut, for både Odder og Tranbjerg har dyrlæge til tandbehandling, men Tranbjerg lyder bedst.
    Ja det største problem når det gælder transport er Røde, men er det ikke akut behøver han ikke til dyrlæge før i 2018, han er testet og hans vaccine skulle dække ind til marts 18, det gør Mittis også, men han har jo stadig tænder smiley
    Heidi ved du hvilken bus som kommer i nærheden af dyrlægen i Tranbjerg?
    For kunne jeg tage fra torvet og ud med bus ville det nok gå, altså hvis falk ikke køre,,,, det gjorde de tit til Højbjerg men der er bare Mega meget spildtid, det kan gå med Mitti men ikke Røde.

• #12   15. jan 2016 Det er bare fantastisk, at man vågner op til en kat, hvor man faktisk ikke kan mærke på ham, at han fik fjernet tænder igår smiley selvfølgelig får han så også smertestillende i nogle dage endnu.
    Men vi er tilbage til normalen, eneste ændring er mere dåsemad den næste tid.

• #13   15. jan 2016 Nåehhh ja, du kan bruge Falck selvfølgelig smiley

Jeg hedder godt nok ikke Heidi smiley men ellers er det bus 20 og 4A der kører til Østergaards (Ingerslevtoften).

Det var så nemt for mig i gamle dage, da Østergaard havde klinik ved den gode gamle (nu nedlagte) bus 11. Siden Østergaard flyttede har jeg taget taxa dertil. Men nu har jeg skiftet til Byens Dyreklinik (ved Kongsvang) pga. god busforbindelse dertil. Vi må nok også snart dertil igen, da Bruno burde have renset tænder, men åhhhh, narkose og mine nerver smiley .....

• #14   15. jan 2016 Ups smiley selvfølgelig Tinka smiley
    Tak jeg vil lige se hvordan det vil kunne hænge sammen.

• #15   17. jan 2016 Dohhh :-S , jeg opdagede tilfældigvis i dag, at Bus 20 faktisk har stoppested tæt ved os.
    Nå, jeg beholder nok Byens Dyreklinik alligevel. Og det er virkelig rart bare at kunne stå på ved endestation, når man skal bakse med tunge transportkasser og barnevogn.

Kommentér på:
18 væk, 12 tilbage

Annonce