18 væk, 12 tilbage 18 væk, 12 tilbage
Så er det Mitti som har været hos dyrlægen, han fik fjernet 4 tænder, det fik han også sidst, resten er forsvundet af sig selv, de fleste var væk sidste gang.
Så han har nu kun hjørnetænder og 8 kindtænder tilbage.
Gud hvor er han sløv, og normalt har de altid spist hos dyrlægen, men ikke denne gang, og heller ikke efter han er kommet hjem, så han må snart spise, ellers giver jeg ham noget i munden, i håb om han så kommer i tanke om, at han er sulten efter, at have fastet.
Hvor jeg hader når drengene skal have fjernet tænder i narkose, så jeg er glad for at Røde er færdig, og der ikke er så mange tilbage hos Mitti, FORL/TR er ikke sjovt
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.489
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 386 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
maj 2012
Han er smertedækket for idag, og må først få i morgen omkring kl 11.
Så nu er jeg ikke nervøs længere
Jeg glæder mig til Mitti også er helt færdig, for Røde stortrives uden tænder og uden smerter.
maj 2012
Har også tænkt på om jeg skal vælge den lille klinik i Beder bare til årstjek og test før vaccination og så en anden til når Mitti skal have ordnet tænder, øv for pokker var ellers så glad for det som fungerede
maj 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Øv, hvorfor nu det? :-S Det er da en forholdsvis ny klinik.
Kender du ikke nogen, der kan køre jer til fx Tranbjerg så? Hvis jeg havde bil gjorde jeg det i hvert fald gerne - synes det er så synd for jer, når Røde skal til dyrlæge
Ellers er der jo Højbjerg Dyreklinik på Oddervej, (men bus er nok ikke så smart med Rødes stressmave?
God bedring til Mitti, det skal blive skønt når hele behandlingen er overstået.
maj 2012
Odder lukkede deres separate petshop i efteråret og nu lukker de i beder, jeg tror det er nedskæringer?
Siden de startede har Malling dyrlægen fået en smådyrs dyrlæge og beder har også fået ny dyrlæge, så konkurence er nok blevet for stor.
Jeg snakkede med en fra falk idag ( i Brugsen) han lovede lige at tjekke mit kæledyrs arbodement, om jeg kan bruge det når det ikke er akut, for både Odder og Tranbjerg har dyrlæge til tandbehandling, men Tranbjerg lyder bedst.
Ja det største problem når det gælder transport er Røde, men er det ikke akut behøver han ikke til dyrlæge før i 2018, han er testet og hans vaccine skulle dække ind til marts 18, det gør Mittis også, men han har jo stadig tænder
Heidi ved du hvilken bus som kommer i nærheden af dyrlægen i Tranbjerg?
For kunne jeg tage fra torvet og ud med bus ville det nok gå, altså hvis falk ikke køre,,,, det gjorde de tit til Højbjerg men der er bare Mega meget spildtid, det kan gå med Mitti men ikke Røde.
maj 2012
Men vi er tilbage til normalen, eneste ændring er mere dåsemad den næste tid.
dec 2006
Jeg hedder godt nok ikke Heidi
Det var så nemt for mig i gamle dage, da Østergaard havde klinik ved den gode gamle (nu nedlagte) bus 11. Siden Østergaard flyttede har jeg taget taxa dertil. Men nu har jeg skiftet til Byens Dyreklinik (ved Kongsvang) pga. god busforbindelse dertil. Vi må nok også snart dertil igen, da Bruno burde have renset tænder, men åhhhh, narkose og mine nerver
maj 2012
Tak jeg vil lige se hvordan det vil kunne hænge sammen.
dec 2006
Nå, jeg beholder nok Byens Dyreklinik alligevel. Og det er virkelig rart bare at kunne stå på ved endestation, når man skal bakse med tunge transportkasser og barnevogn.
18 væk, 12 tilbage