{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

sterilligsering? {{forumTopicSubject}}

hejsa

coda skal kastereres (staves?) i morgen... jeg skal ind med ham i morgen ved 8 tiden og kan hente ham omkring kloken to, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre når jeg kommer hjem med ham. jeg har jo en kiling i huset, og den er helt vild med coda, men skal jeg skille dem ad så timon ikke går lige hen og vil lege med coda? kan jeg lukke ham ud i morgen aften eller skal man vente helt vildt længe?? den kan nemlig ikke klare at være inde... jeg er nok lidt nervøs i morgen.. jeg syntes ikke det er sjovt at skulle aflevere sin kat, og så bare køre hjem og vente... jeg er lidt pyldret ikk?? c",)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sterilligsering?
  • #1   9. aug 2006 mange mange tak for hjælpen.. jeg prøver at se hvad coda siger til Timon når den kommer hjem, ellers har jeg en dejlig seng den kan ligge i.. hvor er det dejligt at man kan skrive her inde og få hjælp.. det er jeg virkelig glad for

  • #2   9. aug 2006 jeg kan se du allerede har fået gode råd som du bør følge..:) men jeg ville nu lieg lade coda ligge alene fra timon i starten, da de godt kan være meget tummelumske og virke småfulde når de kommer hjem efter narkose... Virker han meget kold, så ville jeg ligge ham i et håndklæde...
    Mine dyr både kat og kaniner har jeg været nød til at give vand fra en teske, da de vågnede, fordi de er tumelumske og har svært ved at indtage ligesom os mennesker. men de må ikke få for meget på en gang, da de ligesom os bliver dårlige af det...(det er forskelligt fra dyr til dyr)
    Vent med at lukke ham ud til efter et døgn, både pga sårene osv..
    hilsen achena


Kommentér på:
sterilligsering?

Annonce