{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Afledning fra kløe {{forumTopicSubject}}

Berte er jo midt i sit vaccineprogram for allergier og hun har det slemt for tiden. I sær i dag er totterne fløjet af hende og lige så meget af det har hun spist.

Hun er ikke en der vil lege mere (ikke pga. kløe) men jeg har lyst til at få hende til det alligevel, bare for at aflede hendes opmærksomhed.

Dog uden at tvinge hende eller gøre hende sur. Måden hun reagerer på når jeg tænker hun er sur, er når hendes hale vifter lidt hårdt frem og tilbage og hun ikke gør andet. Hvis jeg bruger drillepind, kan hun også lægge poten på den dims i enden og som at hun stopper legen der.

Jeg hjælper hende bed at børste hend lidt hver dag, så hun ikke får de løse hår i maven også. Hun kan godt lide karten nu det kløer på hende. Jeg har også tænkt på om det vil være sundere for hende, hvis jeg barberer hende ned, så hun ikke får alle de hår i maven. De kommer jo id med afføringen men jeg ved ikke om de kan få vrøvl med alle de lange hår i den mængde eller om jeg indtil nu bare har været heldig

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers kan få hende op af stolene med. Før syntes hun det var fedt at rende efter små godbidder men det gider hun hellere ikke mere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afledning fra kløe
  • #1   19. jan 2016 Jeg syntes du skal spørge dyrlægen, hvis hun barberes helt i bund, er der fordele, feks luft til huden, men der er også ulemper, huden er blottet og ikke beskyttet mod udtørring og hendes tunge, kulde og træk.
    Jeg ved du gør alt for at hjælpe hende, men det er bare svært, for selv hvis karten køre mod huden, kan det både lindre klør, men også forværre det i længden smiley

• #2   22. jan 2016 Ja jeg kan se hvad du mener. Jeg ville endelig kun klippe hende halvt så kort, som hun nu. Kun for at hun ikke spiser så meget hår. Jeg tænker om det vil skade hendes mave og tarm. På den anden side, så ville det nok været sket, da hun har spist så meget af det over flere perioder.

Lidt godt nyt er der nu. Jeg har hentet Medrol til hende i stedet for Prednisolon, som er i samme boldgade.

Jeg tog det hjem, kun for at ville bruge det, hvis jeg kunne gemme det i hendes mad. Fedt fedt hun har spist dem i to dage nu smiley

Lidt skeptisk er hun dog men jeg har fjernet hendes tørkost, så hun ikke slipper for det.

Da hun var på Prednisolon fik hun ikke tørkost men hun ville ikke så meget som smage på maden, når de var i.

Medrol virker 100 gange bedre på hende end Prednisolon gør. Surt at jeg først finder ud af det nu smiley

Hun har ro i kroppen allerede og er stoppet med at trække hår ud mm. Ærgeligt at det har så mange bivirkninger men nu kan jeg give hende det og trappe ud alt efter behov. Samt se hvilken dosis hun ligger bedst på.

Inden længe er vi på vedligholdelsesdosis en gang om måneden og så bliver det spændene om der bliver ro over tid.

Jeg frygter dog hvordan foråret kan drille hendes allergi, selvom hun får vacc.

For nu har vi ro i det lille hjem, selvom det er som at tisse i bukserne smiley

• #3   22. jan 2016 Ja det er jo pest eller kolera, med medicin har hun er bedre liv, men også risiko for bivirkninger. Men uden medicin har hun jo ikke et tåleligt liv, så det er medicin eller aflivning smiley og så må du jo se hvor lang tid situationen er holdbar for hende smiley

• #4   23. jan 2016 Ja nemlig Jette. Jeg vil også kun give Medrol, hvis jeg kunne give hende det gennem maden. Så hun har reddet sig lidt mere liv. Plan B var nemlig en aflivning. smiley

Kommentér på:
Afledning fra kløe

Annonce