894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Burmeser - vidt forskelligt udseende Burmeser - vidt forskelligt udseende

Så jeg sad her tidligere og viste min mor billeder af katteracer.
Så lagde vi pludselig mærke til at der var vældig stor forskel på udseendet når det kommer til Burmesere.
Så jeg tænker der måske er nogle af jer der ved hvorfor?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burmeser - vidt forskelligt udseende
  • #1   22. jan 2016 Sikke en forskel

profilbillede
  • #2   22. jan 2016 Nu synes jeg ikke at det er den vildt store forskel lige på de to katte, farven gør meget ved udtrykkene .
    Så skal du prøve og søge på eruperisk burmeser og amerikanske burmeser, så ser man virkelig en forskel på de forskellig linje .

• #3   22. jan 2016 Viste slet ikke der var flere slags ~ det må jeg gøre! Tusind tak smiley

• #4   22. jan 2016 Må indrømme at jeg nok bedst kan lide "European Burmese"

• #6   22. jan 2016 Jeg tænker meget på om de ikke er perfekte til min farmor - hun er nu 70 og vil snart stoppe med at arbejde. Så er hun også meget ensom, da hendes mand døde for 4 år siden. (Og hun bor på Nykøbing Falster så vi ser hende ikke så tit)
    Hun vil gerne have nogle som er lidt ældre - dvs, ikke killinger smiley

• #8   22. jan 2016 Haha, hun er tidligere racekatteejer og har ret specifikke krav til udseendet.
    Jeg startede tidligt ud med at foreslå hende f.eks Sibirsk da en i familien avler dem(det ville jo have været nemt) men hun bryder sig ikke om striber.
    Hun kan godt lide at lade andre bestemme, og jeg synes det er sjovt at foreslå forskellige til hende.
    Tænkte ikke helt på det med alderen.

Hun er helt rask og arbejder stadig og det hele. Men kan godt se at med en kst der lever 10-20 år så er de måske ikke så vilde med det smiley hmm, det vil jeg nok snakke med hende om, i tilfælde af dødsfald, eller andet der kunne ramme hende

Kommentér på:
Burmeser - vidt forskelligt udseende

Annonce