{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Fedt haler - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

For et par dage siden fulgte jeg med i en tråd om fedt haler... Anton sådan en plet, så jeg ville prøve et godt råd...
En god gang madolie, sæbe og vand...

Det har vi så gjort.. men jeg kan simpelthen ikke få olien ud - halen er blevet vasket 2 gange, og Anton er ved at være lidt sur!!
Hvad gør jeg?!?!?!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fedt haler - HJÆLP!
  • #1   11. aug 2006 ... og den er helt blank af olie=(

• #2   11. aug 2006 Hej!

Min ragdoll Zephyros havde en periode med fedthale og fedtet bagparti i "puberteten" og jeg klarede det ved at gnide de fedtede steder godt ind i talkum og børste det ud, og det var hurtigt og nemt og virkede 3-4 uger, inden han havde behov for en omgang igen, nu har han heldigvis vokset sig fra det!

Bløde potedask fra Dolly.

• #3   11. aug 2006 Jeg bruger håndrens, og det virker supergodt! Bruges i tør pels, sidder i i ca 10 min, herefter vaskes med katteshampoo.
    Der var godt nok en der mente det var hård mod huden, men der er jeg ikke enig. Håndrensen indeholder også noget plejende. I alle tilfælde er det mere usundt for huden at gå med fedthale.

• #4   11. aug 2006 Jeg har netop købt madolie for at prøve det mod fedthaler iaften, men tror da ikke jeg vil prøve det alligevel, hvis man ikke kan få olien ud igen..!

Kommentér på:
Fedt haler - HJÆLP!

Annonce