{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalle på jagt efter jacob
  • #2   31. jan 2016 det er bare ufatteligt at han gider at blive ved. han ved at fuglen bider, og man kan se at det gør ondt på ham. og alligevel skal man lige prøve igen.

heldigvis er fuglen ikke bange for kattene. den elsker bare at sidde og pille i deres pels.

• #3   31. jan 2016 Det minder mig om, at mine forældre engang havde en undulat - Holger samtidigt med nogle halvstore killinger...

Holger havde temperament, men en dag troede katten Mikkel at han var snu!
    Han sprang op på buret - hvad Mikkel ikke vidste var, at det overhovedet ikke var et problem for Holger!
    Så han blev hakket i alle 4 poter!
    *Den dag lærte Mikkel at sådan en lækker steg faktisk var ret farlig og drillede aldrig mere Holger smiley

• #4   31. jan 2016 jeg glæder mig til den dag smiley

• #6   31. jan 2016 Åh jeg har haft en undulat med samme navn og farve, garfield synes han var vildt spændende!
    Og det var umuligt at give ham et stykke agurk, medmindre man satte det i tremmerne indvendigt. Med 99% sikkerhed, sad den udefra og ind, så stjal garfield den. Og åd den! Ja han åd den, ikke bare et par bidder, men det hele. så nogle gange satte jeg den med vilje udefra og ind. Blot for at fryde mig over hans 'yes jeg fik den' attitude smiley

Skønne, skøre garfield. Vor herre havde bestemt glemt at fortælle ham, at katte er carnivor ikke herbivor..

Tog ham i at stjæle kogte grøntsager fra køkkenbordet - nåja nu havde han jo haft snuden i det, så hældte resten ned i hans skål og han åd videre

• #7   31. jan 2016 min mors gamle kat. Pjevs, elskede kinakål.

på internattet passede vi ind imellem en kat, som skulle have honningmelon hver dag

• #8   31. jan 2016 mine katte tager dog ikke fra fuglen. det tør de simpelhen ikke.

kalle gør det nu hellere ikke, men det er så hellere ikke så tit at der bliver sat fast i selve buret. har nemlig nogle klemmer som sidder inde i buret.

Kommentér på:
Kalle på jagt efter jacob

Annonce