Tiggi har stadig tynd mave :( Tiggi har stadig tynd mave :(
Først vil jeg lige sige, at vi har fået en tid til dyrlægen på fredag, hvor der skal ske flere ting.. bl.a. skal Tiggi undersøges! Men...
Hvorfor bliver hun ved med at have dårlig mave? Jeg har prøvet det der Zoolack (tror jeg det hedder) Sådan en tube ting. Og hendes afføring blev så en smule mindre slatten.. men ikke fast overhovedet. Nu er det bare totalt splat-mave igen! Jeg forstår det ikke! Hun er udelukkende indekat, så hun kan vel ikke være blevet smittet med noget? Hun har ikke fået skiftet tørfoder? Vi prøver altid lidt forskelligt vådfoder. Det kan godt være lidt tilfældigt hvad jeg køber. I øjeblikket prøver vi Topic fra Aldi.. ved ikke om det er det hun slet ikke kan tåle i maven? Nogen andre der har oplevet det? At Topic gav dårlig mave?
Jeg må indrømme jeg er bekymret nu! Hun virker ikke syg, men hun virker heller ikke sådan helt på toppen. Hun leger dog med sine killinger, passer dem, slikker dem.. giver mælk osv.. Hun virker måske bare en lille smule mere mut.. men det er jo også naturligt nok, når hun har dårlig mave..
Hvad kan det være hun har så dårlig mave?? Og kan det fikses? Har dyrlægen et mirakelmiddel?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
nov 2015
Følger: 4 Følgere: 57 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 109
Hun spiser og drikker.. og virker ikke døden nær.. så jeg må satse på, at det går til fredag morgen..
maj 2012
nov 2015
nov 2015
Men det er også ligegyldigt. jeg skal ikke forsvare over for nogen hvorfor mine muligheder er som de nu er. Og man kan ikke altid samligne andres muligheder med ens egne. Der er altid ting og sager folk ikke forstår/kender til. Vi har ikke altid samme muligheder.
maj 2012
Jeg håber der kommer noget godt ud af din tur til dyrlægen og din kat får det bedre.
nov 2015
okay... nej hun ligner egentlig sig selv. Og nej killingerne har ingen problemer overhovedet med maven. Deres afføring er helt fin.
Så kan det være jeg må lade være med at skifte vådfoder.. har ikke vist, at det ville være et muligt problem for hende.. hmm
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 99 Katte: 3 Emner: 54 Svar: 382
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 99 Katte: 3 Emner: 54 Svar: 382
nov 2015
Hun er desuden udelukkende indekat, så hun kommer forhåbentlig ikke hjem 'slemt til skade'
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 1 Emner: 118 Svar: 7.385
http://webshop.falck.dk/privat/korsel-af-kaeledyr
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 1 Emner: 118 Svar: 7.385
nov 2015
Tak.. det var smart! Det viste jeg ikke man kunne.
Men jeg har jo været i kontakt med dyrlægen, som mente at det sagtens kunne vente til i morgen kl. 9. Så jeg stoler på, at hun har ret i det. Hun tror at det måske kan være spoleorm. Men nu må vi se... Hun bliver i hvert fald undersøgt. Og Killingerne bliver også undersøgt.
nov 2015
Nej jeg har ikke andre muligheder, ellers havde jeg jo nok handlet anderledes.
Og jeg har været i kontakt med dyrlægen.. (igen her til morgen) Og hun mente godt det kunne vente til i morgen. Og nej, hun kommer ikke hjem til en. og har desuden (åbenbart) heller ikke tid?
Jeg gør det bedste jeg kan med de muligheder jeg nu har. Bedre kan jeg ikke gøre det. Men nu ved jeg det med Falck.. så kunne det være en mulighed fremover.
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Jeg kender (indirekte) to dyrlæger med fair priser som tager hjem til folk
(Skulle behovet opstå en anden gang) - Det med Falck vidste jeg heller ikke, det må jeg også undersøge, for det lyder virkelig godt.
Jeg håber ikke det er noget alvorligt og det er godt at høre at de små ikke lider under det samme
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Hvis katten ellers virker frisk, afføringen ikke lugter grimt og har forkert farve - KAN det være en ubalance - IAMS HAIRBALL CONTROL er god til at rette op på det
nov 2008
nov 2008
http://www.apo-rot.dk/detaljer/symbioflor-1-tropfen/0996086.html?_nav=suche&_searchkeyword=symbioflor
Tiggi har stadig tynd mave :(