1.373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Tiggi har stadig tynd mave :( Tiggi har stadig tynd mave :(

Først vil jeg lige sige, at vi har fået en tid til dyrlægen på fredag, hvor der skal ske flere ting.. bl.a. skal Tiggi undersøges! Men...

Hvorfor bliver hun ved med at have dårlig mave? Jeg har prøvet det der Zoolack (tror jeg det hedder) Sådan en tube ting. Og hendes afføring blev så en smule mindre slatten.. men ikke fast overhovedet. Nu er det bare totalt splat-mave igen! smiley Jeg forstår det ikke! Hun er udelukkende indekat, så hun kan vel ikke være blevet smittet med noget? Hun har ikke fået skiftet tørfoder? Vi prøver altid lidt forskelligt vådfoder. Det kan godt være lidt tilfældigt hvad jeg køber. I øjeblikket prøver vi Topic fra Aldi.. ved ikke om det er det hun slet ikke kan tåle i maven? Nogen andre der har oplevet det? At Topic gav dårlig mave?

Jeg må indrømme jeg er bekymret nu! smiley Hun virker ikke syg, men hun virker heller ikke sådan helt på toppen. Hun leger dog med sine killinger, passer dem, slikker dem.. giver mælk osv.. Hun virker måske bare en lille smule mere mut.. men det er jo også naturligt nok, når hun har dårlig mave..

Hvad kan det være hun har så dårlig mave?? smiley Og kan det fikses? Har dyrlægen et mirakelmiddel?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tiggi har stadig tynd mave :(
Kommentér på:
Tiggi har stadig tynd mave :(

Annonce