{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinge spørgamål.
  • #1   17. aug 2006 Jeanette den bog havde jeg også indtil jeg havde en plejehund hjemme som synes den smagte godt....

• #2   17. aug 2006 Ja sjovt og sjovt... det ved jeg nu ikke den åd en del dyre bøger osv.. så det var rart da den fik sit eget hjem...

• #3   17. aug 2006 Jeanette det har jeg allerede købt har det hele i huset kunne bare ikke huske hvor gamle de skulle være.

• #4   17. aug 2006 Britta jeg har i dag været ude og købe ind til at lave en kravlegård til dem, så de ikke bliver sluppet løs i hele huset med det samme og i den ville jeg sætte bakken og legetøj og deres hule osv... De er så smådt begyndt at prøve at komme ud af kassen men de kan ikke helt få måsen med endnu... De bliver 3 uger i morgen..

Var det ikke også noget med at man kunne mose torskerogn i lidt A 38??? Og er det bare torskerogn på dåse vi snakker om her???

• #5   17. aug 2006 Tusind tak for jeres hjælp, det er rart man kan få nogen gode råd, når det nu er første gang jeg prøver selv at have killinger, indtil videre er det gået super godt, de spiser alle godt og Chira er en super mor og når hun holder pauser så tager Elmer eller min ene hund Fluffy pænt over med at nusse og vaske, så de er vist mandsopdækket!!!

Kommentér på:
Killinge spørgamål.

Annonce