{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

michael  L
michael L
Tilmeldt:
11. feb 2016
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp til pasning {{forumTopicSubject}}

Hej forum

Jeg er kommet i en rigtig dum situation, da jeg står uden mit eget sted at bo og er flyttet ind hos min mor..

Jeg kan desværre ikke have min kat her da hun kun må have et dyr

Så kunne jeg måske være så heldig at der findes en sød person her på forum der kan passe min kat nogle måneder indtil jeg finder et sted hvor jeg kan være med både hund og kat..

Den er neutraliseret og en rigtig dejlig lille UDE kat..

Skammer mig sådan over at være kommet i en situation hvor jeg ikke kan tilbyde den ordentlige rammer :/, så jeg håber virkelig at jeg kan finde hjælp her..

Jeg betaler selvf for mad osv.


Jeg bor i Odense


Mvh michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til pasning
  • #1   11. feb 2016 Jeg vil foreslå en indhegning i din mors have (fx kan et hønsenetbeklædt havepavillionstativ sat i forbindelse med terrassedør bruges). Så kan katten jo ikke betræde nabogræsplæner, og så tror jeg altså ikke, der er så stor risiko for klager. Og så kan både du, din hund og din kat sikkert godt bo hos din mor nogle måneder. smiley

    Hvis der alligevel skulle komme klager, kan din mor jo fortælle som det er, at det kun er midlertidigt.
    Men selvfølgelig rigtig god ide at have en plan B, hvis det bliver nødvendigt.

    Dengang min boligforening kun gav tilladelse til ét dyr, havde jeg to katte (og kattesikkert hegn om haven) i årevis. Og der var aldrig nogen, der klagede.

    Håber du hurtigt finder en bolig!


  • #2   11. feb 2016 bare som en b- c plan
    så prøv at kontakt Sonja på Min ven kattens pensionat i odense (højby)
    hun har tit passet katte i længere tid - bla en som blev passet i 7 mdr)
    prisen bliver aftalt - så prisen på hjemmesiden skal ikke bruges når det er over længere tid.

    den får det som i himmelriget smiley


  • michael  L
    michael L Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #3   11. feb 2016 @Tinka det kan desværre ikke lade sig gøre.. foreningen er meget striks..

    @Anja Det skal da bestemt undersøges.. ved du hvad prisen cirka er når det drejer sig om nogle måneder?


  • #4   11. feb 2016 Øv, lorteforening smiley

    Jeg håber du finder en god løsning, indtil du får egen bolig. Held og lykke!


  • michael  L
    michael L Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #5   11. feb 2016 Mange tak Tinka

  • #6   11. feb 2016 desværre det er et par år siden jeg stoppe der. var der da det hed kattens værn.
    men katten får virkelig det bedste.

    http://minvenkatten.dk/odense/pension.asp

    men husk ved langtidspasning aftaler man en pris.

    fordelen vil så også være at du kan komme og besøge din kat når du har lyst.


Kommentér på:
Hjælp til pasning

Annonce