{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur Kat (ny killing i huset)
  • #1   22. aug 2006 Vent et par dage og se . det kommer vel med tiden (:
    Tillykke med killingen smiley


  • #2   22. aug 2006 Der er gået 3 dage nu og den er ligeså sur?:(

  • #3   22. aug 2006 Tak:)

  • #4   22. aug 2006 Hej med dig....

    Jeg havde også en hankat porsche, som ikke ville acceptere vores anden kat Chanel... og der gik ca. 14 dage før de begyndte at kunne lege sammen og begynde at acceptere hinanden....!!!

    I starten væste de meget af hinanden, men så gik det over med tiden.. Det er bare vigtigt at du også giver din gamle kat opmærksomhed, for ellers tror jeg også at den føler sig lidt glemt....

    Håber du kan bruge det til noget, der er hvertfald det jeg har erfarret med mine katte...

    Krammer Kitty, Porsche og Chanel.


  • #5   22. aug 2006 Tak skal du ha:)

  • #6   22. aug 2006 Det kan godt tage meget mere end tre dage for den gamle at vænne sig til den nye.. Jeg har en hunkat der er 1½ år gammel og steriliseret, hun har fået to nye legekammerater for en måneds tid siden, og hun synes stadig ikke de er søde.. De kan da være sammen uden at slås nu, og hun kan snuse til dem, men de skal ikke snuse til hende, så slår hun ud efter dem... Sådan var det også sidst der kom en ny kat i huset, der reagerede hun lige sådan, men hun accepterede den nye til sidst, så jeg venter bare noget tid endnu... Nogen er hurtige, nogen er meget lang tid om det (flere måneder) andre kommer aldrig til at kunne lide hinanden..

    Håber din gamle kat accepterer den nye til sidst, men giv dem tid smiley


  • #7   22. aug 2006 Kit og Felix kunne heller ikke li hinanden i starten men efter 14 dage begyndte de at lege sammen og sove sammen..
    Bare rolig.. det skal nok gå smiley


Kommentér på:
Sur Kat (ny killing i huset)

Annonce