Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattebakke, Hvor?
  • #2   22. feb 2016 Hjælper måtterne meget ? smiley vi har også lukkede bakker, men synes der er grus over alt?

• #4   22. feb 2016 Så kunne det da være man skulle have købt et par måtter smiley

• #6   22. feb 2016 Jep bliver også gjort her smiley ellers kan vi slet ikke være her smiley men dejligt at vide der er noget andet der også kan hjælpe på det smiley

• #8   22. feb 2016 Det må prøves smiley

Drengene og jeg Takker smiley

profilbillede
  • #9   22. feb 2016 Jeg har en jumbo i soveværelset og et i køkken/alrum. Jeg har købt billige måtter i jysk, men det kan ikke undgås med langhårs/ semi at de sviner.

• #10   22. feb 2016 Det i køkkenet

profilbillede
  • #11   22. feb 2016 smiley

profilbillede
  • #12   22. feb 2016 Smart med det inde i skabet , det må da holde skidtet lidt samlet smiley

• #13   22. feb 2016 Det er til salg smiley de sviner lige så meget som de plejer

• #14   22. feb 2016 Jeg har 2 i køkkenet, en i stuen og en i gangen - 2 lukkede og 2 åbne.
    En af dem har jeg en måtte foran og en har jeg en bakke under, det hjælper lidt på grus over det hele, men det kan ikke undgås at der kommer grus med ud og det sviner en del, syntes dog efter jeg har fået måtte foran den lukkede i køkkenet at meget af gruset er blevet på den og ikke bliver slæbt lige så meget med rundt i huset som før.

• #15   22. feb 2016 Mine er åbne, den ene på badeværelset, og den anden i gangen, og der er måtte foran den på badeværelset, det hjælper noget, og den bliver så lige rystet lidt hen over bakken, så det meste kommer tilbage i bakken.
    Den i gangen bruges kun, hvis der er gæster og de lukker døren til badeværelset smiley så den skal sjældent gøres rent, den får en tur når jeg kan se der er rodet i den.
    Ja der skal fejes og støvsuges den del, mine er også langhåret, men jeg mærker stor forskel nu hvor Birk ikke er her mere, han rullede sig i bakkerne, så snart jeg havde ordnet dem, og bagefter blev de brugt, men han dryssede godt nok meget grus rundt omkring smiley

• #16   22. feb 2016 Vi har en i stuen og en i et værelse . Begge lukket men hvor klappen er fjernet. Har overvejet at skaffe er par måtter. Specielt den i værelset, hvor der er trægulv, er der grus overalt . Her bliver ofte støvsuget

• #17   22. feb 2016 Vi har bakkerne i et rum for sig selv, men alligevel slæber de grus ud over det hele. Og så har vi en enkelt bakke ovenpå.

Vi kan så desværre ikke have måtter foran, da vi har en, der tisser på gulvet foran bakkerne.

• #18   22. feb 2016 Vores er på badeværelset. Jeg kan ikke klare tanken om kattebakken i køkkenet og ved spisebordet og så synes jeg det er upassende i stuen - jaja bare kald mig sart smiley Vores badeværelse er tilgengæld ret småt så bakken er meget i vejen, så snart der kommer SU har min kæreste og jeg aftalt vi bygger en lukket bænk til gangen hvor bakken kan komme ind i og så er den også gemt væk smiley

• #19   22. feb 2016 jeg har en del - to af de kæmpe store lukket bakker i stueplan, 4 alm på 1. sal , også lukket, og så har jeg en på mit værelse, en stor åben (har en kat med gigt og han nægter at bruge en lukket = at man tisser i min seng - så hellere lidt ekstra fejning)
    på de to store og på min på værelset har jeg købt nogle dørmåtter hos netto til 10 kr stykket, de 4 andre har jeg almindelig dæksevietter i plast. har dog overvejet at få fat i nogle flere måtter.

har prøvet flere forskellige af de måtter man kan købe til kattebakker, men syntes nu ikke at de er helt så gode.

ved at der er en herinde som har valgt at sætte bakken på en større smusmåtte - de er faktisk på tilbud i jem og fix - bare fordi de har nogle mærkelig farver...

og så er man bare nød til at have en - eller flere - af disse
    http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzentoilette/schaufeln_vorleger/schaufeln/331071

og så kommer det også meget an på kattene. jeg har en som tømmer 3 bakker før han så bruger nr 4...

• lea m
    lea m Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #20   23. feb 2016 Jeg har bakken i et sofabord fra ikea, det meste af grusen bliver indenfor, og resten bliver taget af den grønne måtte som er købt som vareprøve i tæppeland til en 10er smiley

profilbillede
  • #21   23. feb 2016 Her i huset står bakken længst muligt væk fra min seng (for det larmer, når der bliver skrabet) altså i stuen.
    Og det er nu meget rart at have bakke ved havedøren, fordi jeg tømmer for klumper flere gange dagligt (bruger brugte brødposer, frostposer osv), og så kan posen lige smides ud på terrassen - indtil jeg skal ud med den almindelige daglige skraldepose.
    Dørmåtten tager forresten også en del grusfnuller. Men uden kost og fejebakke går det ikke, og den bruges næsten hver gang, jeg har skovlet.
    Grusfnuller (Cats Best Øko Plus) slipper vi alligevel ikke helt for ....... som man ser smiley

profilbillede
  • #22   23. feb 2016 Dejligt med nogle gode svar smiley jeg må helt klart have anskaffet mig nogle måtter og en af de der små koste smiley

Her hjemme har drengene deres eget værelse og der står den bakke der bliver brugt aller mest smiley

profilbillede
  • #23   23. feb 2016 Lidt mere af værelset smiley

profilbillede
  • #24   23. feb 2016 jeg har et lille kost og fejebakke sæt ved hver af vores bakker, ellers bliver jeg vanvittig. sofus graver helt uhæmmet når han har gjort det han skal. har 3 jumbo bakker (med låg og åben låge), en bag en dør i gangen på en smudsmåtte fra netto, en i stuen under akvariet også på smudsmåtte, uden låg, da det var for højt og 2 i havestuen, en stor og en jumbo, begge med låg. begge tosser foretrækker at gøre det i havestuen, derfor er der nu 2 derude.

• #25   23. feb 2016 Ja en lille kost og en fejebakke er nærmest uundværlige, jeg har også en lige ved bakkerne.
    Jeg har i øvrigt også taget lågen af på de lukkede bakker for ellers er kattene utrygge ved at bruge dem.

• #26   23. feb 2016 Lyder til der er enighed om hvad der skal købes smiley

Vi takker ihvertfald mange gange smiley

profilbillede
  • #28   23. feb 2016 Mine kattebakker står på 1. salen på reposen. Og jo, der kommer sand på gulvet... men det er nogenlunde begrænset til reposen, så det er relativt nemt at gøre rent. smiley

• #29   23. feb 2016 jeg har også brugt det med at tømme i poser.
    men da jeg har en del poser hver dag så skal man også af med det igen.

så jeg har købt to af disse

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/litterlocker_litterchamp

de er simpelhen bare SÅ gode - kan ikke undvære dem. nu har jeg så valgt at købe andre poser, da de skal smides på møddingen. eneste sted vi kan komme af med kattenes ..... her i kommunen skal det i skraldespanden, men det kan vi ikke da posen så bliver for tung. så der er kun et sted, nemlig møddingen

• #30   23. feb 2016 # 26 Nurrh et par charmetrolde smiley

• #31   23. feb 2016 Takker smiley smiley hehe

• #32   23. feb 2016 jamen de ER sgu da yndige! smiley

Min store Bjarnemus har luret, at jeg synes det er så kært, når han kigger intenst på mig og lægger hovedet på skrå. Hvis jeg så også lægger hovedet på skrå, og siger nårrh-og-ih-og-åhh-lyde, så vælter han sig om på siden og vil kæles med. smiley smiley

• #33   23. feb 2016 Jeg er også selv helt solgt i dem ! smiley smiley

Ej hvor kært alligevel ! smiley smiley

Kommentér på:
Kattebakke, Hvor?

Annonce