{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

En kat er en kat er en kat - kender I det? {{forumTopicSubject}}

Ligger og drømmer et eller andet i nat... det er for mærkeligt og vågner så med kat på maven og dens tunge borende rundt i næsen og munden på mig... Føj, altså - men hyggeligt er det jo. Kiki (drømmefangeren) er forholdsvis ny i flokken herhjemme, og er bestemt ikke vant til andet end en kat der lige hurtigt vader henover mig for at komme op på sin obligatoriske plads i hjørnet af sengen.
Det er dejligt at have en kat, der "fylder lidt" igen smiley

Vil gerne høre hvad jeres skøre katte kan finde på? Alle tror de har en speciel kat - i virkeligheden er de nok allesammen sådan lidt småtosset smiley
En kat er en kat er en kat, sagde Adam Oehlenschläger.
...eller var det rose, han sagde...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En kat er en kat er en kat - kender I det?
  • #1   24. feb 2016 Vores han hopper op i dine hænder når du bare står stille - ligesom nær de gnider ryggen op ad en. Han begynder at slå efter din hånd eller nappe dig i fingrene hvis ikke du giver ham opmærksomhed når han gør det XD han bliver bare ved og ved med at hoppe

  • #2   25. feb 2016 min hunkat kommer og leger med høet når jeg skal give hestene hø og hvis hun sidder på ballen så skal man passe på at ens hånd ikk bliver legetøj hihi det er mega hyggeligt. og hvis hun vil snakke og man ikk lige er OBS på hun faktisk er der så miaver hun oh miaver og miaver og så kan hun finde på at nappe lidt.
    min hankat sidder foran terrasse døren og venter på at hundene kommer ud så de lige kan få en slikke tur smiley han elsker omgangen med begge hunde og så snart de ude så er han der og når han Sys det ved at være nogle timer siden sidder han troligt og venter det er lidt sjovt at se hvor forelsket han er i dem


  • #3   25. feb 2016 sofus vækker mig nogle gange ved at stikke sin våde, kolde næse ind i min mund eller næse. eller ved at baske ting ned fra nat bordet

  • #4   25. feb 2016 Min store killing vækkede mig så sent som for en time siden, ved at lege under dynen med en legetøjsmus smiley smiley

  • #5   29. feb 2016 Figaro kmmer og stanger en, når han vil have opmærksomhed
    Hvis man sover og han vil have ens opmærksomhed, så starter han med at slikke en på næsen. Virker det ikke slikker han en videre rundt i hovedet. Reagerer man stadig ikke, begynder han at hive en i håret med tænderne, så kan man ikke lade være med at reagere smiley

    Morgan vil bare altid gerne være helt oppe i hovedet på en og så er han en "kramme". Han skal altid "holde" om en. Han er lidt før på den end vækkeuret om morgenen. Hvis jeg ligger på siden, stikker han først hele hovedet ned i mit hoved og spinder helt vildt inden han ligger sig lige foran mit hoved halvt inde under min hage. Og så vil han "kramme" og så kommer der lige en pote op i hovedet på en, og så ligger han bare der og "krammer". Men en pote slasket i hovedet når man egentlig sover er ikke altid så rart.
    Ligger man på ryggen og han vil putte, lægger han sig oven på en, helst så tæt på hovedet som muligt. Hvilket kan give en lidt snerrende fornemmelse i halsen, når han lægger sig på halsen af en


Kommentér på:
En kat er en kat er en kat - kender I det?

Annonce