{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Almost done
  • #1   26. feb 2016 Lige et billed mere

profilbillede
  • #3   26. feb 2016 Berit.
    Ja havde jeg bare være så klog sidste sommer hvor jeg mistede min gamle kat smiley
    Jeg har hovedvej på den ene side og Togbane på den anden. smiley

Så Bent og Bodil har været indekatte siden dag 1.
    Men vil så gerne at de kan få en smugle af udendørs livet at føle.
    Og så kan jeg have altandøren åben som jeg plejer om sommeren for og få gennemtræk smiley

• #4   26. feb 2016 Fin løsning. Jeg kan godt forstå, du er stolt. smiley
    Det bliver da så skønt for jer, når nettet kommer på. Altandøren kan stå åben, så der kan luftes ud uden stress og bøvl og passen-på.

Vi får nok snart billeder af katte på altanen....

• #5   26. feb 2016 Få endelig en til at hjælpe med trådhegnet, så bliver det meget nemmere, en ruller og holder på plads og en fastgør det.
    Mit er fastgjort med el strips, men det er jo ikke træ den er lavet af.
    Du kan enten bruge kramper eller de små søm med plast til ledninger.
    Du/ i har lavet et godt stykke arbejde og nettet er det letteste af det hele smiley
    Mit er rullet ubrudt hele vejen rundt om min have, men du kan måle stykker af og sætte i de forskellige åbninger.
    Tillykke med det, dine katte skal nok blive glad for den friske luft, og du vil kunne nyde den åbne dør, uden, at være bange for, at der sker noget med kattene, det er en kæmpe gevinst for jer smiley

• #7   26. feb 2016 godt klaret!

• #9   26. feb 2016 Weee så er det på plads. Der kommer en kammerat og hjælper med og smide net på i morgen. Der skal nok komme masser af billeder smiley

• #10   28. feb 2016 Lige et døgn forsinket, da min aftale i går brød sammen.
    Men NU er det færdigt smiley :) smiley :)
    Så skal den bare lige gøres rent og "indrettes" til misserne.
    smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

profilbillede
  • #11   28. feb 2016 smiley

profilbillede
  • #12   28. feb 2016 Hvor fedt! Og du kan sætte en balje vand ud til Bodil, så hun kan få lov at pjaske med vand smiley

Jeg kan se der er delvis finmasket net som "tag" - vær forberedt på, at det nok kan give noget bøvl, hvis det sner meget. Selv finmasket hønsenet kan blive tynget ned af sne.

• #13   28. feb 2016 Tinka.
    Sjovt du nævner det.
    Planer var at hun skulle have en balje vand derude.

Ang "taget" så er planen at der skal rigtig tag på med tiden smiley

• #14   28. feb 2016 Rart med overdækket altan, men det tager meget lys fra stuen. Og igen sne kan måske blive et problem....

Jeg havde engang en overdækket terrasse, og da sneen smeltede fra det store tag (på 1. salen) og ramte ned på mit terrassetag, røg det - hele den planke der var skruet ind i muren med bolte blev flået ud. smiley

• #15   28. feb 2016 Tinka.

Wow det lyder sku vildt. Det må jeg lige have med i overvejelserne.

• #16   1. mar 2016 Jeg tror altså, at det er en rigtig dårlig ide (og nok heller ikke lovligt) med fast tag på. I stormvejr vil hele moletjavsen kunne rive sig løs og blive blæst væk smiley

Kommentér på:
Almost done

Annonce