{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Der troede jeg lige jeg var smart... {{forumTopicSubject}}

Ja, kattene skal jo have det bedste af det bedste.... og da de nu er to og den ene er ligeså stor som hovedpude.... så efter arbejde i går kørte jeg omkring Pet Hollywood og købte den største kattebakke jeg kunne finde med låg og filter og hele baduljen - 400 bobs.... Jeg fik den installeret med noget af det "gamle" kattegrus og frisk. Percy var helt vild med den og sad nærmest hele aftenen inde i den og studerede det nye "das" - hvor hyggeligt... Men Walther synes ikke lige det var sagen... så jeg fik lige leveret 2 dejlige kringler på gulvet lige ved siden af... Altså... Så nu er låget og alt "det smarte" røget af og så er Walther blevet tilfreds.... Altså de katte...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der troede jeg lige jeg var smart...
  • #1   25. aug 2006 vi har et til dem hver og tyson bruger den lukkede og fister den åbne men ja de katte har deres egen mening og det er jo kun godt hehe

Hilsen martin

• #2   25. aug 2006 He he he... ja, jeg tror jeg springer på forslaget med en bakke til hver - de skal jo have den bedste løsning. Æhhh altså.... jeg kan ikke lade være med at grine lidt af mig selv over hvordan jeg lige troede at sådan et geile op-to-date hitech wc lige var sagen for dem begge....
    Det er ellers bare så fixt.... med låg mener jeg altså at der så er en kattelem de kan gå derind ad.... og så lugter det heller ikke, da der er filter i "låget" - hey hey kender i et godt mærke i kattegrus, som ikke kommer til at lugte? Altså det er ikke fordi jeg ikke gør det rent hver dag, men kattetis kan bare godt lugte her i varmen.

• #3   25. aug 2006 Ellers kanon ide med at tage lågen af.... det tror jeg næsten jeg vil prøve først og se om det hjælper.... Den er jo simpelthen så smart... og dyr!

• #4   25. aug 2006 jeg har os to bakker for de to grå vil gerne gå i det lukkede men det vil Baronen ikke. så fin som han er, har han sit eget åbne toilet :o)

Ja brug extreme classic, så bemærker du slet ikke du har et kattetoilet stående :o) du kan købe det i de fleste dyrehandler....

• #5   5. sep 2006 Hi hi kan nu heller ikke andet end grine lidt af det...gjorde det samme, og synes at bakken var supersmart med filter og det hele!...men nej min Mitzi ville ikke gå derind. Vi tog lågen af, og straks ville hun så gerne alligevel...har også hørt at en kat engang har siddet fast i sådan en låge (den ville ud fra siden af indefra, og da den lågen ikke kunne komme længere bagud sad den fast til ejeren kom hjem. Min kat begyndte på det samme (den prøvede med poten at åbne lemmen indad, da jeg havde forsøgt at sætte hende derind i håb om at hun så ville lære det!....så af kom lågen og nu virker det:)

Kommentér på:
Der troede jeg lige jeg var smart...

Annonce