Der troede jeg lige jeg var smart... {{forumTopicSubject}}
Ja, kattene skal jo have det bedste af det bedste.... og da de nu er to og den ene er ligeså stor som hovedpude.... så efter arbejde i går kørte jeg omkring Pet Hollywood og købte den største kattebakke jeg kunne finde med låg og filter og hele baduljen - 400 bobs.... Jeg fik den installeret med noget af det "gamle" kattegrus og frisk. Percy var helt vild med den og sad nærmest hele aftenen inde i den og studerede det nye "das" - hvor hyggeligt... Men Walther synes ikke lige det var sagen... så jeg fik lige leveret 2 dejlige kringler på gulvet lige ved siden af... Altså... Så nu er låget og alt "det smarte" røget af og så er Walther blevet tilfreds.... Altså de katte...
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 67
Hilsen martin
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 92
Det er ellers bare så fixt.... med låg mener jeg altså at der så er en kattelem de kan gå derind ad.... og så lugter det heller ikke, da der er filter i "låget" - hey hey kender i et godt mærke i kattegrus, som ikke kommer til at lugte? Altså det er ikke fordi jeg ikke gør det rent hver dag, men kattetis kan bare godt lugte her i varmen.
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 92
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 61
Ja brug extreme classic, så bemærker du slet ikke du har et kattetoilet stående :o) du kan købe det i de fleste dyrehandler....
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 122
Der troede jeg lige jeg var smart...