Idé Månedens kat: Hvad gør vi? {{forumTopicSubject}}
For noget tid siden diskutterede vi en idé i forummet omkring at lave noget der hedder månedens eller ugens kat.. Det går ud på at folk kan give en stemme på hvilken kat de synes skal være ugens eller måenedes kat..
Personligt synes jeg selv at det skal være ugens, så vi alle sammen kan få set en masse dejlige katte, vi måskei kke har set før.. Hvis det er månedens er det jo kun 12 om året vi får set.. Og der er SÅ mange dejlige katte herinde.. Hvad synes i?
Linket til tråden er her: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=15021
Vi har som i kan se i tråden, nu også en HA med på idéen.. Men hvordan gøres det rent praktisk er der nogen der ved det??
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 39 Svar: 206
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 7
Der var der nogen der lavede en hjemmeside 123 (det er gratis i en mdr) hvbor man kunne sende billeder ind af sin hund, og når man skulle stemme sendte man en mail til den der var ansvarlig for afstemningen..
håber at det jeg skriver er til at forstå.. *GG*
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 92
Ja, dejligt at se der er tilslutning til idéen - synes også I har helt ret i, at det skal være ugens kat i stedet for månedes kat - vi vil jo så gerne vise mislingerne frem
Ja, hvordan gør vi det så lige - hvad er status quo. Ja, netop Chili som du siger mht. HG, at der var nogle der lavede en hjemmeside til det. Men er det ikke muligt at re-designe hjemmesiden her til det, så man kan få linket til "Ugens Kat" på forsiden og alle dermed kan gå derind og stemme. Det skal være nemt og tilgængeligt. Hver uge skal de intresserede sende deres elskede misser ind inden en beskemt dag - og så kan der være nogle ansvarlige "dommeree" med erfaringer fra hver enkelt race, som udpeger 10 katte man kan stemme på. Der skal både være en kategori med killinger og voksne katte.
Lyder det for indviklet?
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 30
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 41
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 39 Svar: 206
Hvorfor er det spild for nogen at stille op? Det synes jeg da er forkert.. Alle katte er da skønne..!
Tænker du med hensyn til om det er racekat eller ej? Personligt stemmer jeg da tit på fx. almindelige huskatte, selvom de er oppe imod en racekat.. Man er da nødt til at tage med i sine overvejelser at der selvfølgelig er forskelle på racerne.. Men jeg kunne aldrig drømme om at stemme på en racekat bare fordi den er race, hvis den ikke var flot af sin race.. Og hvis den var oppe imod en virkelig skøn huskat eller blanding..
Håber du forstår hvad jeg mener..
Og lige en anden ting.. Så synes jeg at der skal gå noget tid inden en kat kan vinde igen, hvis den lige er blevet ugens kat.. Ellers får vi jo ikke set en masse dejlige misser..
Idé Månedens kat: Hvad gør vi?