390 visninger
|
Oprettet:
18. jul 2006 Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
hjælp med lidt opdragelse {{forumTopicSubject}}
jeg har jo lille timon som vi prøver at opdrage lidt på. vi har også en velopdraget voksen kat, så lidt har vi jo lært... men Timon!!!!!!!!!!! vi har lært den at den ike må gå på bordet (det har krævet blod,svet og drikkeglas!) men problemet er at når vi går ud af døren,på toilet eller i seng så går den op på bordet. hvordan kan vi straffe den når vi ikke er der???? hvad skal jeg dog gøre??
kram janni c",)
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Sådan kan man vel sige om vores katte "når menneskene er ude, danser kattene på bordet".
Alle mine katte, uden undtagelse valser rundt på borde, reoler og vindueskarme. En gang imellem ramler noget ned, det jeg gerne vil bevare er enten ikke sat frem eller klæbet fast med dobbeltklæbende tape.
jeg har valgt at resignere, det er jo umuligt at kontrollere alligevel
Nå ja og så er jeg nok heller ikke helt velforvaret idet jeg altid har 3 katte til at sidde og stirre på min tallerken mens jeg spiser og passer jeg ikke på, så nupper de min mad.
Sjovt nok har de så meget pli, at de ikke springer rundt mellem sovseskålene når der er gæster *LOL*
Vores venner (nåå ja så da 99% af dem) de er selv katte-tosser, så de tager gerne en kat eller killing på skødet mens de spiser her og ja de fodrer dem også. Det er ikke usædvanligt, at når en flok af os er samlet, så ender et måltid med at vi alle sidder og skærer kødrester i småbidder, så kattene kan få *LOL*
Mit køkkenbord.......tjaaa, jeg har også katte der drikker af vandhanen, så jeg har bare vænnet mig til at vaske bordet af, inden jeg laver mad
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Det er i øvrigt en dårlig idé at straffe en kat - beløn ham hellere for at springe ned på kommando
Jeg kendte engang nogen, som ikke engang ville lade deres katte komme i sofaen - de skulle blive på gulvet. Så skal man ikke have kat, synes jeg - det er dens natur at søge opad, så det skal den have mulighed for, evt. via et højt klatremiljø
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
hjælp med lidt opdragelse