{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

hjælp med lidt opdragelse {{forumTopicSubject}}

jeg har jo lille timon som vi prøver at opdrage lidt på. vi har også en velopdraget voksen kat, så lidt har vi jo lært... men Timon!!!!!!!!!!! vi har lært den at den ike må gå på bordet (det har krævet blod,svet og drikkeglas!) men problemet er at når vi går ud af døren,på toilet eller i seng så går den op på bordet. hvordan kan vi straffe den når vi ikke er der???? hvad skal jeg dog gøre??

kram janni c",)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med lidt opdragelse
  • #1   9. sep 2006 Vi har samme problem - kun med en af vores katte.. men der har vist været en tråd om dette emne før.. prøv at tjekke forumet, mener den hed køkkenbordstræning eller noget i den stil. Det er svært at lære dem det.. kender alt til det..

• #2   9. sep 2006 jamen det underlige ved det er at den ikke går på køkkenbordet (underligt!) men kun sofabordet......! i morges stod min kæreste op og drak en kop kaffe, og så gik han på toilettet og mens hn var det var timon lige oppe og velte den kop... heldigvis fik timon ikke kaffe ud over sig!

• #3   9. sep 2006 okay vi har skam også lidt problemer med sofabordet og spisebordet.. men vi er begyndt næsten kun at lukke dem ind i stuen når vi også er der. Også fordi det er sjovt at gå i vindueskarmen og grave i blomster.. Vi har prøvet at bruge vandforstøveren og så selvfølgelig den bestemte tone.. men de ved det godt, de skynder sig ned når de ser at de er opdaget..

• #4   10. sep 2006 Kender du ordsproget :"når katten er ude danser musene på bordet".?
    Sådan kan man vel sige om vores katte "når menneskene er ude, danser kattene på bordet".
    Alle mine katte, uden undtagelse valser rundt på borde, reoler og vindueskarme. En gang imellem ramler noget ned, det jeg gerne vil bevare er enten ikke sat frem eller klæbet fast med dobbeltklæbende tape.
    jeg har valgt at resignere, det er jo umuligt at kontrollere alligevel smiley
    Nå ja og så er jeg nok heller ikke helt velforvaret idet jeg altid har 3 katte til at sidde og stirre på min tallerken mens jeg spiser og passer jeg ikke på, så nupper de min mad.
    Sjovt nok har de så meget pli, at de ikke springer rundt mellem sovseskålene når der er gæster *LOL*
    Vores venner (nåå ja så da 99% af dem) de er selv katte-tosser, så de tager gerne en kat eller killing på skødet mens de spiser her og ja de fodrer dem også. Det er ikke usædvanligt, at når en flok af os er samlet, så ender et måltid med at vi alle sidder og skærer kødrester i småbidder, så kattene kan få *LOL*

Mit køkkenbord.......tjaaa, jeg har også katte der drikker af vandhanen, så jeg har bare vænnet mig til at vaske bordet af, inden jeg laver mad smiley

• #5   10. sep 2006 Hos mig må kattene også gerne gå på bordene. Jeg gider ikke at smide dem ned hele tiden smiley

Det er i øvrigt en dårlig idé at straffe en kat - beløn ham hellere for at springe ned på kommando smiley

Jeg kendte engang nogen, som ikke engang ville lade deres katte komme i sofaen - de skulle blive på gulvet. Så skal man ikke have kat, synes jeg - det er dens natur at søge opad, så det skal den have mulighed for, evt. via et højt klatremiljø smiley

• #7   10. sep 2006 HiHi Marianne den var god. Ja du har ret, det er jo ligefrem "smagsløst" når man spiser ude og ikke får kattehår i munden *LOL*

Kommentér på:
hjælp med lidt opdragelse

Annonce