{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

øv øv kat kørt ned {{forumTopicSubject}}

jeg har tidligere skrevet omkring en hankat som jeg havde overvejet at få genudsat.
desværre endte han sine dage i dag, på vejen. lige ude foran vores hus.
min mor var ved at bage, hørte noget og kiggede lige ud på vejen, og her lå han så.
han var død på stedet
billisten kørte bare videre.

nu er han blevet begravet på vores grønne område. I en alder af ca 2 år.

hvor kan man dog bare blive harm overfor dem som bare kører videre. katten er ikke bare kommet som bare f... ud over vejen. har nemlig aldrig set ham løbe ret stærkt.
hvor han kommer fra.... tjjaaa har en mistankte om en lokal hestestald. tror også at hans far bor samme sted. men ærlig talt så er jeg p.... lige glad med hvor han evt er fra. for han var aldrig blev neu. og det er hans far hellere ikke.
dem er jeg nok mere harm over.....


havde ellers håbet på at jeg kunne få fat i ham... for ham var virkelig en stor flot sort/hvid hankat


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv kat kørt ned
  • #2   16. maj 2016 smiley

  • #3   16. maj 2016 Bliver så sur over at folk ikke overholder loven og holder kattene på egen grund, så ville dette slet ikke ske smiley RIP lille mis

  • #4   16. maj 2016 jeg var ude på vejen vel 2-3 min efter at han var kørt ned, og her var han helt død.

    han skulle have haft navn simon. forsøgte i de sidste par uger at komme lidt tættere på ham. ville ikke gneudsætte ham hvis han ikke ville være hos mig.


  • #5   16. maj 2016 Måske muligt at kopiere IK skrivelse ang at katte dyrlægreg. kan fratrækkes i skat af landmænd og folk der driver erhverv på en landejendom, eks. rideskole og putte den i deres postkasse smiley

  • #8   17. maj 2016 Panther
    Det var meningen at han skulle indfanges, tjekked for sygdomme og så kastreres, og så genudsættes igen. Med Anja som fodervært.

    Men det nåede så ikke at ske smiley


    Øv at man bare kører videre. Man kan sq godt mærke at man kører en kat over. Jeg har været passager i en bil, hvor en tudse blev kørt over. Det kunne mærkes i bilen.


  • Ingelise L
    Ingelise L Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   18. maj 2016 Øv hvor trist at nogle mennesker er så ligeglade! Jeg fandt en kat i nærheden af hvor jeg bor sidste år. Den lå død midt på vejen og var stadig varm, så det var sikkert lige sket.

    Jeg lagde den ind til siden og bankede på i husene tæt ved. En af dem der åbnede, pegede på naboens hus og sagde : "Sikkert deres". "For dem er det sikkert bare 'endnu en kat'', de er sikkert ligeglade".

    Hvad var det for en kat?


  • #10   18. maj 2016 den eneste fordel som der er ved at han er væk, er at naboens hunkat igen tør at gå ud.

    må så også sige at jeg da har haft hænderne i mange katte, men har aldrig mødt en kat som ham. virkelig en fræk herre: pillede to kattelemme af hos naboen, hos den anden nabo overtog han stedets kattes senge (hans katte var bange for kalle, og han var ikke engang 6 mdr, så det siger ikke så lidt)
    hos mig smuttede han to gange op på selv løbegården og dermed op på udestuen.
    han havde dog fået sig en lille ven - nemlig min Baby (vel 10 kg+)

    men har ikke hørt om nogen som mangler ham endnu. har nu hellere ikke de store forhåbninger.


Kommentér på:
øv øv kat kørt ned

Annonce