Terapidyr Terapidyr
Har andre af Jer "terapi-dyr"? Jeg har en lækker rød hankat på ½ år, som er. Han er verdens sødeste kat generelt, mild, kærlig, energisk og sjov. Han kommer da ofte og ligger hos en af os om aftenen, men ligger også¨ofte bare og sover et sted. Om natten er han i stuen. Med mindre jeg har det rigtig skidt eller bare slet ikke kan sove. Så kommer han ind i soveværelset og kalder på mig, når jeg svarer, kommer han op og lægger sig helt oppe ved mit ansigt og spinder. Den lyd er det eneste der kan få mig til at falde i søvn, tror den danner resonans. I dag stod jeg op med det ondeste hold i nakken, kvalme og hovedpine. Tog piller og gik i seng igen. Kort efter kom han ind og kaldte. Han kom op og lagde sig 10 cm fra mit hoved med poterne på min arm og hovedet i min hånd. Og han har ikke veget fra mig de sidste 3 timer jeg har sovet. Har jeg vendt mig, er han fulgt med om på den anden side og lagt sig på samme måde. Han har gjort det mange gange nu og han gør det kun, når jeg har det rigtig skidt. Jeg er ikke i tvivl om at han kan mærke det. Er der andre der kender til det?
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 88 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 125
Derudover bliver hun meget nemt påvirket hvis jeg kommer hjem og er stresset/i dårligt humør, så bliver hun også helt stresset. Det hjælper mig til at opdage at jeg er stresset og får mig selv lidt ned i tempo igen
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Så jo katten kan såmænd godt fornemme når vi har det skidt, nogle katte er bedre til det end andre.
Terapidyr