{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Rang i hierarkiet - kan der ske ændringer...? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg fik jo i november, min tredje basse, og nu her er det som om jeg oplever, at der er lidt... uro i flokken, eller hvad man kan sige. Er dette normalt?
Mine to første katte, Putte og O'Malley, har aldrig haft opgør - ihvertfald hvad jeg ved - men O'Malley er pludselig begyndt at jagte Putte for så at bide hende i nakken.. Noget de aldrig har gjort før.
Skal de nu til at finde ud af hierarkiet, og er dét ikke lidt sent, med tanke på de mange måneder, de nu har været sammen? Skal jeg gøre noget eller bare finde mig i det? Måske det lyder, som dumme spørgsmål, men når man aldrig har oplevet dette og det først, set i mine øjne, så længe efter, så undre det mig selvfølgelig..

I får lige et billede af den tredje bisse.
På forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rang i hierarkiet - kan der ske ændringer...?
  • #1   19. maj 2016 En hver forandring kan skubbe til balancen i flokken, så det er nok det du ser, men du skal være opmærksom på det, og blande dig så lidt som muligt.
    Ved du at nogle ting "udløser" en tur, så se om du kan ændre på det som sætter det igang.
    Og vær opmærksom på, om nogen i flokken virker triste, syge eller andet, og bliver det for slemt, eller ensidigt, så ville jeg også gå til dyrlægen, for at sikre at de er raske.

• #2   19. maj 2016 De to "gamle" som det handler om er lige blevet dyrlæge tjekket. Og der var intet at sætte finger på. Ingen er triste og vil alle nusse, møsse og putte smiley Så tvivler på det er det. smiley tog dem nemlig til dyrlæge fordi jeg var bange for om der måske var sygdom. Men heldigvis ikke. Nogle dage er det som normalt andre dage er han over hende plus minus konstant smiley

• #3   19. maj 2016 Jo flere dyr man har jo mere oplever man kampen om hierarkiet, det er meget normalt at der nogle gange i løbet af årene kommer en ny kamp om hierarkiet, det kan der være mange årsager til, nyt dyr i husstanden, kønsmodenhed, alder, sygdom, ændringer i omgivelserne m.m.

Du skal så vidt det er muligt blande dig udenom, kun hvis du oplever de virkeligt skader hinanden bør du bryde ind, ellers Lad dem ordne det indbyrdes.

Kommentér på:
Rang i hierarkiet - kan der ske ændringer...?

Annonce