Rang i hierarkiet - kan der ske ændringer...? {{forumTopicSubject}}
Hej alle..
Jeg fik jo i november, min tredje basse, og nu her er det som om jeg oplever, at der er lidt... uro i flokken, eller hvad man kan sige. Er dette normalt?
Mine to første katte, Putte og O'Malley, har aldrig haft opgør - ihvertfald hvad jeg ved - men O'Malley er pludselig begyndt at jagte Putte for så at bide hende i nakken.. Noget de aldrig har gjort før.
Skal de nu til at finde ud af hierarkiet, og er dét ikke lidt sent, med tanke på de mange måneder, de nu har været sammen? Skal jeg gøre noget eller bare finde mig i det? Måske det lyder, som dumme spørgsmål, men når man aldrig har oplevet dette og det først, set i mine øjne, så længe efter, så undre det mig selvfølgelig..
I får lige et billede af den tredje bisse.
På forhånd tak for hjælpen
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Ved du at nogle ting "udløser" en tur, så se om du kan ændre på det som sætter det igang.
Og vær opmærksom på, om nogen i flokken virker triste, syge eller andet, og bliver det for slemt, eller ensidigt, så ville jeg også gå til dyrlægen, for at sikre at de er raske.
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Du skal så vidt det er muligt blande dig udenom, kun hvis du oplever de virkeligt skader hinanden bør du bryde ind, ellers Lad dem ordne det indbyrdes.
Rang i hierarkiet - kan der ske ændringer...?