Ny Ragdoll whee {{forumTopicSubject}}
Yay, så fik jeg en ragdoll mere - ih, i kan tro han er sød!
Jeg har valgt at kalde ham Kaizer (udtales Kejser), så det både er majestætisk (som Aslan) og forbundet med musik Kaizers Orchestra (som Carmina Burana).
Det synes jeg var et passende navn hehe.
Han er så kær, hver gang jeg skal putte, vil han ind og putte hos mig!
Han er helt vild, med at ligge inde under dynen, hvilket jeg ville ha troet, de ville hade ;P
Men det elsker han! Og så vågner han op i de sjoveste stillinger.
F.eks liggende på ryggen med alle 4 ben strittende lige op i vejret
Jeg ville så gerne ha et billede af det, men hvis jeg bevæger mig, så vågner han og vil med!
Han har lige så meget krudt i røven, som andre killinger og laver derfor den typiske killinge ting, hvor de styrter rundt og leger i et højt tempo og pludselig falder de bare om et sted og sover i flere timer
Jeg er ikke helt sikker på farven endnu, men jeg tror han er en creme tabby. Ligemeget hvad er han utrolig smuk efter min mening, med sine flotte blå øjne og den lyse maske med små-striber i - meget specielt synes jeg!
Men kig endelig forbi, og sig hvad i synes - måske synes i han er ligeså smuk, som jeg gør
Ha' en dejlig dag!
-Nille
jul 2005
Følger: 64 Følgere: 63 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 113
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 151
Hvor har du købt dine ragdoll og hvor meget koster de egentlig ? Det er fordi min datter er ved at spare op til en Ragdoll eller en Birma , det er de to hun sværmer for
Mvh. Anne
jul 2005
Jeg fik dem billigt, fordi hende der havde dem, pludselig blev meget syg og måtte af med dem rimelig hurtigt.
Kaizer fik jeg fra dyrby's opdræt.
De koster typisk 3500-4500 for kælekvalitet og en del mere for udstilling og avls kvalitet.
Men nogen steder er de begyndt at sætte fast pris, selvom katten har både avls og udstillings kvalitet! =)
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 151
jul 2005
Ny Ragdoll whee