9.301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Er en orkidé giftig for katten? Er en orkidé giftig for katten?

Hej katteelskere smiley

Ja så er tiden ved at være inde til at jeg får min lille baby hjem smiley

Jeg har gennemgået lejligheden med en kats øjne de sidste par dage så den kan blive så sikker som muligt.. Og så har jeg lige et spørgsmål.. Kan man godt have orkidéer eller er de giftige for katten? Og vil den overhovedet røre dem eller ved den instinktivt hvad den skal holde sig fra?

Håber nogen har nogle erfaringer til dette emne de vil dele ud af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er en orkidé giftig for katten?
  • #1   17. sep 2006 vi har masser af orkider i hjemmet , der har aldrig været problem :b dem kan du roligt beholde

• #2   17. sep 2006 Okay tusind tak for rådene.. For de er jo pæne sådan nogen orkideer, så hvis det ikke er til fare for katten vil jeg gerne beholde dem..

Og godt link hvis man får en ny blomst i gave eller sådan noget.. Har købt kattegræs der står klar, men efter at have læst om andre folks erfaringer tror jeg at jeg køber et par stuebambus i stedet.. Har hørt at de skulle være helt vilde med dem smiley

• #3   17. sep 2006 Vores katte elsker stuebambus. Kattegræs er de ikke så glade for.
    Så når jeg lige finder 2 stuebambus og tager dem med hjem når jeg ikke engang at tage dem ud af posen før jeg har 3 katte hængende i buksebenet der slet ikke kan vente smiley

• #4   17. sep 2006 hej

Mine katte rører heller ikke orkideer, men kan tilgengæld godt li resten af plante sortimentet, her i huset.

• #5   18. sep 2006 Stue bambus er bare super godt... man kan også købe en bakke med voks selv katte græs og så bare putte over i en pæn potte..... det har vi også der hjemme.. for hvis de står i den alm bakke på gulvet er den slet ikke spændene... men hvis den står i en af mine pæne potter i vindues karmen så er det bare et hit...

Naja

• #6   18. sep 2006 Hihi.. Nej okay nu må vi se hvad Mischa synes smiley

Tina, tusind tak for linket.. Så kan jeg se om jeg kan finde mine andre planter.. For er helt sikker på at de ikke er giftige i hvert fald..

Men er glad for at høre at de ikke er giftige, hvis nu der skulle ryge en bid smiley

Kommentér på:
Er en orkidé giftig for katten?

Annonce