{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Stephanie S
Stephanie S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

sphynx cat {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg søger en masse information om katte racen 'sphynx' .. Jeg har simpelthen forelsket mig i denne race, og jeg overvejer kraftigt på længere sigt at anskaffe sådan en lille sag smiley

Jeg håber meget at der er en sphynx ejer eller 2 herinde som vil dele deres erfaringer - samt dreje mig i retningen af hvilke opdrætter man skal kontakte smiley

jeg glæder mig til at hører fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sphynx cat
  • #1   5. jun 2016 Du kan jo altid skrive til nogle opdrætter af racen, de vil helt sikkert gerne fortælle dig en masse. Og du kan jo også finde en nær dig, du må have lov til at komme og besøge. smiley

Fundet her:
    http://www.felisdanica.dk/Opdraet/Diplomudd/Liste%20over%20Diplomopdraettere.aspx
    DK Valora´s v. Monika Menzynski
    - Nu kender jeg ikke til opdrætter af denne race, men er selv DP opdrætter og der går man altså ikke galt i byen, så kontakt du roligt Monika. smiley Hun kan sikkert også anbefale hvem du ellers kan kontakte.

Og ellers google: Felis Danica opdrætter af sphynx

Der er også klubben:
    http://www.rexsphynxklubben.dk/news.php

smiley

• Stephanie S
    Stephanie S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   5. jun 2016 jeg havde under alle omstændigheder tænkt mig at jeg skulle ud og besøge en opdrætter eller 2 smiley
    Det kunne jo godt bare være man var heldig at der var nogen herinde som ville dele lidt ud af deres erfaringer smiley for jeg tænker at den må kræve en anderledes form for pleje og pasning end en 'almindelige' kat gør ..
    Men tak for jeres svar smiley

• #4   12. jun 2016 Har du evt set på en race som peterbald som også fåes skaldet?

Jeg vil altid hellere henvise til killingelisten.dk da der er flere opdrættere der gør brug af den side

• #5   12. jun 2016 Skal de en tur udenfor kræver enkelte af dem solcreme, og de kan blive ret fedtet så man kommer også til at vaske dem men de er fantastiske og i min verden er de meget li på forskellige måder med andre indekatte

Kommentér på:
sphynx cat

Annonce