{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Hvornår må jeg lukke hende ud ?? {{forumTopicSubject}}

Heej Folkens ..

Nu har vi boet i vores nye hus i knap 1 månede .. Hrm .. Jeg har gået med tankerne om det snart er på tide at lukke hende ud (vi har et kattelem), men min kæreste mener det er for tidligt.. (hun er født i juni) .. Han er bange for at hun ikke kommer hjem m.m.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må jeg lukke hende ud ??
  • #1   22. sep 2006 Vi købte Raya samme dag vi flyttede ind i huset .. Såå ..

• #2   22. sep 2006 Hun står tit og mjaver ved vores vindue .. Og hvis hun kan komme til det, så stikker hun også af.. Men kæresten når at fange hende, inden hun kommer helt ud på vejen ..

vi giver hende masse af kærlighed og hun får god og dejlig mad, hun har altid legetøj og det hele ..

Er bare bange for at hun ikke kommer tilbage ..

• #3   22. sep 2006 hun er fra den 15. juni i år ..

• #4   22. sep 2006 så hun er jo 3 måneder ..

• #5   22. sep 2006 en mindre trafikeret vej .. vores bryggersdør går ud til en baggård og der er gras og det hele .. men hun smutter altid ud af fordøren og der kører biler og store traktorer, vi bor på landet nemlig ..

• #6   22. sep 2006 Det er ikke en stor vej .. Den minder om en villa vej bare med traktorer ..

• #7   22. sep 2006 Hehe, hvor lang tid var han så væk fordte gang Lotte ??? Bare så man ikke går i panik ..

der bor 4 polakere bag vores hus i en aftægt, er lidt bange for at de måske ku finde på at tage hende hvis de så hende, også selvom hun har halsbånd og mere på ..

vi snakker nemlig ikke med dem, da de kun kan polsk ..

• #8   22. sep 2006 MC missen .. Okay, jeg har fri hele weekenden, så måske sku man give det en chance ..

• #9   22. sep 2006 Heh, okay MC .. Er sku bare urolig .. Hrm .. Men det er vel naturligt .. ?? Altså at jeg "skaber" mig sådan ..

• #10   22. sep 2006 Det er jo lige det jeg frygter .. hrm .. og selvom hun bliver øremærket, så kan jeg jo ikke finde hende .. (hvis de måske tager hende)

Årh, det er svært at beslutte sig .. måske bliver hun en kat i snor lige som hunden .. hehe ..

• #11   22. sep 2006 Jeg mener at have læst et sted herinde, at en havde fået et råd om at strø en smule af det brugte grus fra bakken langs hækken, fordi det eftersigende kunne være en hjælp for katten til at finde tilbage, da hun kender lugten. Ved ikke om der er noget i det, og det er ikke noget jeg selv har afprøvet da vores Bølle miss er indemis

• #12   22. sep 2006 Så vidt jeg ved spiser polakker ikke katte...

• #13   22. sep 2006 Anna J, nej men jeg kender dem ikke .. Og der bor 4 af dem næsten lige bag ved vores hus .. De bor ude på landet, uden arb eller noget .. Og om natten kommer der varevogne op til dem i indkørselen ..

• #14   22. sep 2006 vores micha er fra 8/4 - hun fik lov at komme ud da vi havde haft hende 14 dage men hun har jo også været forkælet med åbne døre på grund af godt vejr , så hun har først lært at bruge sin kattelem nu - men vi lukker den altid om aftenen da vi ikke vil ha hende ud når det bliver mørkt - lige for øjeblikket kommer hun tonsende ind af kattelemmen 10 gange om dagen med levende sommerfugle som hun leger med - og i går kom hun ind med en levende mus tihi

• #15   22. sep 2006 Sabrina jeg ville helt klart vente lidt længere killinger er tit uforsigtige og løber ofte ud foran en bil i forhold til voksne katte... Der er ingen af mine katte der har fået lov til at komme ud i den alder... Min Elmer der bliver 6 måneder i morgen har ikke været ude endnu for jeg synes han er for frygtløs...

• #16   22. sep 2006 Sabrina luk hende endelig ikke ud med halsbånd på, jeg har været med ude og hente katte der var blevet kvalt i deres halsbånd... Få hende hellere øretatoveret før hun kommer ud, så har du også større chance for at få hende igen hvis hun løber for langt væk...

Kommentér på:
Hvornår må jeg lukke hende ud ??

Annonce