1.130 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ang. en ekstra kat i hjemmet? Ang. en ekstra kat i hjemmet?

Vi har Hugo i forvejen, og han er indekat, men vi har overvejet at anskaffe os en killing mere da vi håber på at Hugo vil blive mere rolig. Ville det være en god ide da vi har haft Hugo et år, og ville han kunne vænne sig til, at der kom en ny kat i hjemmet?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. en ekstra kat i hjemmet?
  • #1   23. sep 2006 da vi fik trixie for 18 mdr siden havde daffy været indekat og alenekat i næsten 8 år, han skulle lige bruge et par dage til at sunde sig over den nyankomne, men derfra gik det bare som smurt, for os og kattene har det hele vejen igennem været en positiv oplevelse, så jeg ka kun sige go for it

• #2   23. sep 2006 Okay. Hugo er nemlig meget aktiv, og jeg føler lidt at han keder sig nogle gange, så håber sådan på at han ville blive glad for en lejekammerat. Men vil prøve at finde en kat der aldrig har været udenfor, og en der er vant til andre katte.

• #3   23. sep 2006 Okay lyder god. Skal man have en ekstra kattebak eller kan de bruge den samme?

• #4   23. sep 2006 vores bruger den samme store kattebakke uden problemer, de deler så også fodertrug og vandskål osv osv og altsamment uden problemer overhovedet

• #5   23. sep 2006 Jeg har været i gennem akkurat din problemstilling. Vi har Percy, som er 1 år nu og vi overvejede længe om vi skulle have en kat mere, da vi syntes, at Percy skulle have en legekammerat. Percy er 98% indekat og når han er ude er han i snor, der var så de sidste 2%, he he. Nå men efter mange overvejelser, besluttede vi at få en kat mere og vi havde erfaret fra nadre, at det ville være bedst med en killing pga. hvis Percy mente, at huset var hans harem, så vil en killing bedre tilpasse sig end end voksen kan. Vi hentede den uger gl. killing (Walther) og de første 24 timer skulle de selvfølgelig lige se hinanden an. Men efter det har de simpelthen bare været uadskillelige - så det må man jo sige at være en succeshistorie.... Så på baggrund af min egen erfaring, så synes jeg da Hugo skal have en legekammerat. Percy er også blevet mere rolig, da han jo fyrer næsten alt krudtet af på Walther, så når vi kommer hjem, så skal vi bare nusse og slappe af. Se evt. historien på min katteprofil af Percy og Walther. Held og lykke med beslutningen og skriv endelig en hilsen, hvis du beslutter dig for en mis mere.

• #6   23. sep 2006 Vores bruger også samme bakke og madskåle smiley

• #7   23. sep 2006 ja, okay tak for jeres hjælp. Nu vil vi se efter en legekammerat til Hugo, smil..

Kommentér på:
Ang. en ekstra kat i hjemmet?

Annonce