{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.536 visninger | Oprettet:

Peter L
Peter L
Tilmeldt:
22. jun 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Syg kat :( {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en killing som er 5 uger gammel. Den leger, spinder og diger som en helt normal glad killing. Der er bare et problem. Det er som om at dens underlæbe ikke vokser lige så hurtigt som resten af dens krop. På det billede jeg har vedhæftet, ligner det at den har munden åben, men den er helt lukket, det er bare underlæben som ikke dækker for dens underkæbe. Er der nogle som har oplevet det før, som kan fortælle mig hvad det er eller om den har ondt?
Mvh Peter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg kat :(
  • #1   22. jun 2016 Har aldrig set eller hørt om det før. Men jeg ville da nok konsultere en dyrlæge..

  • #2   22. jun 2016 Din killing bør du tage med til dyrlæge, og få ham til, at vurdere om den kan/skal leve med dette handicap, og om det vil forværres med tiden.
    Som jeg ser den nu, ville jeg ikke lade den komme ud, som udekat, den kan ikke fange bytte, og vil ikke kunne forsvare sig selv, så hvis den levede et naturligt liv, ville den ikke overleve, når den ikke længere har mor til, at sørge for den.


  • #3   22. jun 2016 Det ligner en misdannelse. Katte lærer hurtigt at kompensere, derfor er den "som den plejer".
    Den skal til dyrlægen - og for din egen skyld, hurtigst muligt inden du knytter dig for meget til den - hvis det nu ender med det ultimative.
    Men lad os ikke tage sorger på forskud.
    Kom gerne med en update.


  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   23. jun 2016 Hej. Tak for jeres respons. Jeg tager til dyrelægen imorgen og så skal jeg nok skrive hvad vi kommer frem til smiley

  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   24. jun 2016 Hej. Så har den været til dyrelægen, og han sagde at den har været imod noget med læben som har gjort at det er blevet trukket tilbage. Hans anbefaling var at det skulle renses jævnligt og derefter smøres med zinksalve, så det kan trække sig sammen igen helt naturligt. Den var sund og rigtig fin, Så det var en lykkelig nyhed smiley

  • #6   24. jun 2016 Det var da godt at høre, og godt at den kom til dyrlægen så den kunne få den rette behandling.
    Håber det snart bliver bedre med det lille pus.


Kommentér på:
Syg kat :(

Annonce