1.142 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

mistet en klo mistet en klo

hej...!

for 2 uger siden, opdagedejeg at min kat havde mistede en klo, og det stank fra foden. der var lidt størknede blod, mere var der ikke at se... hun haltede heller ikke, så jeg tænkte at der ikke var nogen grund til at gå til dyrelæge, hvis hun selv slikkede det rent!

problemet er at foden stadig stinker, virkelig stinker!!!!
er der nogen som ved noget om sår og hvordan man renser det.... ??

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mistet en klo
  • #1   28. sep 2006 Jeg tror - fotdi det er mere end 14 dage siden, at jeg ville ringe til dyrlægen og spørge om råd.
    Der er nemlig stor fare for at der er gået koldbrand i det, Og det er jo temlig farligt

• #2   28. sep 2006 det vidste jeg ikke! jeg vil ringe til dyrelægen i morgen

mange tak

• #3   28. sep 2006 det kan være tegn på at der er betændelse inden i. Det kan nemlig stinke så forfærdeligt. Tag til dyrlægen og få det tjekket.Det skal nok behandles med antibiotika og rense op. God bedring med hende:0)

• #4   28. sep 2006 det er en manx og de ses sjældent i danmark ærgeligt nok! det er okay

• #5   29. sep 2006 hej.... har lige ringet hun sagde at vi skulle vaske det i sæbe vand! hun sagde ikke noget om at det skulle tjekkes, så puha det er ikke så alvorligt!!! tak for alle jeres svar...

hej Christina J nej det er det desvære ikke, jeg ved ikke helt hvad et hale knæk er! jeg ved bare at manx katten fødes med forskellige længder hale!

• #6   29. sep 2006 Hvordan kan dyrlægen vide om det er alvorligt eller ej, uden at have set katten ?
    Lyder som en meget underlig dyrlæge............

• #7   29. sep 2006 hej igen..! altså det er en normal dyrelæge håber jeg da, jeg har aldrig hørt klager derfra smiley desuden er det jo en dyrelæge som ikke har opfordret mig til at få den tjekket! det må jo så betyde det ike er alvorligt hvis dyrelægen ikke vil tjene penge, jeg tror der ville have været mange dyrelæger som slet ikke gad besvare mit spørgsmål og bare ville have sagt "kom ind og få den tjekket"

men jeg ville mene hvis det var betændelse der sad indvendigt (da det ikke er betændt uden på) ville den nok efter 2 uger være øm, og have feber! og den er hverken øm eller har feber...

• #8   29. sep 2006 Nej - og du kender jo din kat bedst, og er opmærksom.
    Det var bare fordi at du skrev at den stinker - og dte tyder jo mest på dødkød ol.

Men held og lykke til missepoten

• #9   30. sep 2006 tak smiley

Kommentér på:
mistet en klo

Annonce