{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Ha ha grineflip.. Min kat er skør ;) {{forumTopicSubject}}

Sikke en måde at starte dagen på.. Det største grineflip længe, så jeg syntes lige jeg blev nødt til at dele det med jer..

Vi har holdt fødselsdag igår for min kærestes familie.. Her stårt vi så mit i opvasken og dugen er som det eneste stadig på bordet.

Så går Mischa helt amok på den og hopper rundt på bordet... Hun krummer ryggen og nærmest danser rundt på hele bordet som om hun angriber dugen og bliver angribet af den. Hun både bider i den og slår kolbøtter samtidig med at hun hopper sidelæns rundt.. Det stod på i nælsten et kvarter..
Hold da op hvor jeg lige lå nede på gulvet og var ved at dø af grin..

Ville bare lige dele en sjov oplevelse.. Skriv endelig hvis i har oplevet noget ligeså skørt og fjollet, som de dejlige kattemisser kan finde på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ha ha grineflip.. Min kat er skør ;)
  • #1   1. okt 2006 årh , hahahha smiley det lyder sjovt smiley vil gern have set

    ijh , jeg har så mange oplevelser med soffi , det helt umuligt at tælle.

    men en ting hun gør næsten hver aften og som vi aldrig er færdig med at grine af, er når hun tager en 'sindsyg' runde i huset . hvor man bare kan høre hendes klør gilde over fliserne i kælderne smiley vi bor på 3 etager, og det ser såå sjovt ud smiley nåpr hun så stormer helt vild top og ned af trappen , og så lige tager en slapper uden for køkkendøren hvor i sidder til aftensmad smiley også hopper hun ellers lidt rundt inde i stuen, efter den mindste ting hun kan finde . et blad, en vindprop aaalt . det daglige grin (':


  • #2   1. okt 2006 hahahaha.. kan lige forestillie mig hvordan det må have set ud... Nu du snakker om dug...
    Jeg havde haft nogle venner på besøg sidste weekend og dugen var også det eneste der lå tilbage på bordet. Anton og Gucci jagtede hinanden og Anton slog genvej over bordet for at komme op i vindueskarmen. Han havde bare ikke set dugen, hvilket resulerede i at han gled hele vejen hen af bordet med dugen efter sig og ramlede lige ind i vinduet ( kunne heller ikke lade være med at grine selvom det var lidt synd for ham)


  • #3   1. okt 2006 Haha *GH*..

    Katie: Lyder til at hun holder rigtig gang i huset.. Smiler.. Håber også jeg får mange flere af den slags oplevelser.. Men mon ikke.. smiley

    Katie: Kan lige forestille mig det.. Og man kan ikke lade være med at grine.. Mischa har faktisk gjort noget lignende bare med en dækserviet.. Hihi.. Men når man så har grinet af kan man ikke lade være med at trøste dem.. smiler..


Kommentér på:
Ha ha grineflip.. Min kat er skør ;)

Annonce