{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Guldimplantation - artrose (slidgigt) {{forumTopicSubject}}

I starten af juni kom min hankat ind efter mindre end 5 minutter ude, med et ribbens brud samt et brystben hvor den yderste bruskdel havde drejet sig.
Da han skulle røntgen fotograferes fik vi taget et ekstra billede af hans bagpart, da han samme morgen gik helt skævt ned af trapperne hos min mor, før vi kørte til dyrlægen (jeg har ikke selv trapper hjemme hos mig).

Udover de nævnte skader viste det sig at han havde rigtig slem artrose (slidgigt) i begge hofter !
Dyrlægen virkede meget overrasket over graden af hans gigt, da han kun er 7 år gammel - hun mente næsten ikke at det kunne være værre.

Han blev startet op på Canosan og fortsatte med at få Metacam mod smerterne.

Den 13. juli var vi forbi dyrlægen igen, da han efter 3 dage uden sit smertestillende igen begyndte at opføre sig unormalt (= smerter).
Ribbenet var helet, så alt pegede på, at det var hofterne der var problemet.
Han blev derefter tjekket igennem af en kiropraktor - han opførte sig eksemplarisk!
Her fik vi også hørt om muligheden for at få lagt guld ind i hofterne. Hvis det kun havde været den ene hofte der var problemet, kunne man helt have fjernet den. Men da det var begge, og de kun laver en side af gangen, ville han skulle have været igennem 2 operationer.
Alternativt var der så guldimplantationen.

Allerede den 15. juli var der tid til at få ham igennem behandlingen.

Efter dyrlægens henvisning fortsatte jeg med at give ham smertestillende en uge frem.

Nu har Felix været uden smertestillende i snart en uge, og han har det stadig fantastisk smiley
Jeg er så glad og lettet over at guldet har hjulpet ham.

__________________________________________________________

Jeg lavede et opslag for et par uger siden, da det hele startede og tænkte, at det kunne være interessant med en opdatering til dem, der dengang læste med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guldimplantation - artrose (slidgigt)
Kommentér på:
Guldimplantation - artrose (slidgigt)

Annonce