422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

HJÆLP ! Urenlig kat ? HJÆLP ! Urenlig kat ?

min kære Norske skovkat, Anja, begynder at "prutter" på gulvene , i sengene , jeg renser hendes bakke hver dag , endda 2 gange dagligt og hun bruger da også kattebakken , men det er siden vi har fået en lille han killing, at hun begyndte på det , de første dage havde hun igen problemer med at bruge bakken, men lige pludeselig vendte det ? .. hvad kan man gøre for at hun bruger bakken istedet for at gøre det på gulvene ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP ! Urenlig kat ?
  • #1   10. okt 2006 kan sige at vi bor i et 2 plans hun og bakken står neden under , men det er kun på 1 sal at hun har sine uheld .. min mor killing er købt for et par dage siden så vi er skam ude og kigge efter en kattebakke mere .. smiley

• #2   10. okt 2006 hun kommer fra et sted hvor hun delte bakke med 2 andre katte ..

• #3   10. okt 2006 JA anja er meget sippet over for killingen , men ikke over katte bakken , det kom først et par dage efter killingen var faldet til ,

har prøvet at når hun begynder at grave/skrabe i gulvet eller i sengene at jeg så tager hende og bære hende ned til katte bakken og så går hun da ind og laver hende "job" men når jeg ikke er der og ser det , og finder det , så tager jeg hende hen til det og siger bestemt "hvad er det ?" og hun forstå at hun har gjort noget galt , men hun bliver stadig ved ..

• #4   10. okt 2006 Vil også mene at du må prøve med en bakke mere... 2 bakker er altså bedre end en... sæt evt. den anden ovenpå...

Selv om din kat har været vant til at dele bakke med andre, så er hun jo ikke vant til at dele med den lille ny hankilling... og så søger hun andre steder hen...

Køb en bakke mere... det behøver jo ikke være den dyreste du kan finde...

• #5   10. okt 2006 nej behøver ikke at være den dyre men det skal være i maine coon str .da killingen er main coon .. *ss*

er et forsøg værd

• #6   10. okt 2006 Det hjalp med mine katte, dengang jeg fik kat nr. 2... smiley

Hellere købe en bakke mere, end leve med det griseri jo...

• #7   10. okt 2006 rigtigt nok .. smiley

hvad kan tage lugten ud over eddike ?

• #8   10. okt 2006 Hvis du mener der, hvor katten har tisset?
    Prøv med noget der hedder Rodalon... det skulle være godt.
    Det kan man også putte en smugle af sammen med vaskemidlet i vaskemaskinen, hvis der er kommet tis på tøj, sengetøj, tæpper osv.

Der står på flasken hvad blandingsforhold du skal bruge til rengøring.

• #9   10. okt 2006 takker for respons

Kommentér på:
HJÆLP ! Urenlig kat ?

Annonce