422 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
HJÆLP ! Urenlig kat ? HJÆLP ! Urenlig kat ?
min kære Norske skovkat, Anja, begynder at "prutter" på gulvene , i sengene , jeg renser hendes bakke hver dag , endda 2 gange dagligt og hun bruger da også kattebakken , men det er siden vi har fået en lille han killing, at hun begyndte på det , de første dage havde hun igen problemer med at bruge bakken, men lige pludeselig vendte det ? .. hvad kan man gøre for at hun bruger bakken istedet for at gøre det på gulvene ?
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 9
sep 2006
sep 2006
har prøvet at når hun begynder at grave/skrabe i gulvet eller i sengene at jeg så tager hende og bære hende ned til katte bakken og så går hun da ind og laver hende "job" men når jeg ikke er der og ser det , og finder det , så tager jeg hende hen til det og siger bestemt "hvad er det ?" og hun forstå at hun har gjort noget galt , men hun bliver stadig ved ..
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Selv om din kat har været vant til at dele bakke med andre, så er hun jo ikke vant til at dele med den lille ny hankilling... og så søger hun andre steder hen...
Køb en bakke mere... det behøver jo ikke være den dyreste du kan finde...
sep 2006
er et forsøg værd
apr 2006
Hellere købe en bakke mere, end leve med det griseri jo...
sep 2006
hvad kan tage lugten ud over eddike ?
apr 2006
Prøv med noget der hedder Rodalon... det skulle være godt.
Det kan man også putte en smugle af sammen med vaskemidlet i vaskemaskinen, hvis der er kommet tis på tøj, sengetøj, tæpper osv.
Der står på flasken hvad blandingsforhold du skal bruge til rengøring.
sep 2006
HJÆLP ! Urenlig kat ?