619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Så blev killingerne 12 uger Så blev killingerne 12 uger

Ja det er bare gået alt for hurtigt... Mine små killinger er jo næste lige født og nu er de allerede blevet 12 uger i dag!!! Den første flyver fra reden senere i dag, jeg skal selv ud og aflevere Adiza kl.17 hun skal heldigvis kun flytte 10 min herfra, men det bliver hårdt alligevel, det bliver dog værre med drengene for dem er jeg tættere knyttet til... Jeg sletter Adiza i morgen formiddag, så hvis i skal nå at se hende skal i gøre det inden...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev killingerne 12 uger
  • #1   20. okt 2006 Hej Nadja

Ja, tiden flyver afsted med de kære små og alt alt for hurtigt flytter de hjemmefra...
    Jeg har de sidste 2 dage været ude at besøge nogle af mine killinger, som er flyttet hjemmefra, det er bare så dejligt at komme ud at se hvordan de trives i deres nye hjem..

Judy

• #2   20. okt 2006 Judy ja det er ikke nemt, men det er dejligt at kunne følge dem og det skriver folk også under på hos mig, jeg vil gerne have opdateringer om hvordan det går min 1 gang om året.

• #3   20. okt 2006 jaae , de bliver altså for hurtigt stre sådan nogel smiley men godt du har fundet en hjem så tæt på, hvor du kan 'holde øje' med hende ;;) hehe .

^^ det lyder næsten som om det børn man snakker om , mine forældre & alle andre voksene man møde sige altid , guud hvor vokser du hurtigt , siidst jeg så dig var du sååå lille !og nu du næsten voksen . blabla smiley hehe . men kitty'erne er jo os ens børn , ikk sandt ?

• #4   20. okt 2006 det går alt for huirtigt sådan noget.. jeg frygter også for når jeg skal af med mien små:(

• #5   21. okt 2006 Ja det var ikke sjovt at aflevere hende, jeg er helt tryg ved dem der fik hende, de boede i et lækkert hus og havde 2 katte i forvejen, som jeg kunne se blev passet godt... Men hold op hvor hun skreg og hylede... Og hun gik og ledte efter sin mor og søskende, jeg havde helt lyst til at tage hende med hjem igen, men det går jo ikke jeg har ikke plads til dem alle... Hun skal nok få det godt men det skrigeri det var hårdt at høre på, det var kun min stemme der fik hende til at falde lidt til ro så jeg blev der i 1½ time før jeg kørte hjem igen...

Jeg glæder mig IKKE til det bliver drengenes tur...

Kommentér på:
Så blev killingerne 12 uger

Annonce