{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maxi zoo smagsgaranti
  • #1   31. aug 2016 Det passer ikke, jeg har fået at vide i vores Maxi Zoo i Slagelse at smagsgaranti gælder alt foder.
    Jeg har ikke selv prøvet at benytte mig af det, men det kom sig af en gang hvor jeg købte noget mad til kattene og sagde henkastet at nu håbede jeg kattene kunne lide det, hvorpå ekspedienten svarede at ellers kom jeg bare retur med det for de havde jo smagsgaranti, så sagde jeg ja men det er jo kun på tørfoder, hvor hun så sagde nej det gælder også dåsemad m.m. alt foder selv godbidder.


  • #2   31. aug 2016 Jeg spurgte fornylig i Maxi Zoo, hvordan det fungerede med deres smagsgaranti og fik at vide, at man kun kan returnere uåbnede varer, så det i princippet kun gælder, hvis man har købt flere af samme vare, for ellers kan man jo ikke vide, om dyret kan lide det.

  • #3   31. aug 2016 Det tror jeg så afhænger af den pågældende Maxi zoo's tolkning af servicen, jeg har prøvet før mange år siden at returnere en pose tørfoder, og der fik jeg at vide at der blot kun måtte mangle en portion, og da jeg kom med posen retur var der ingen problemer jeg fik pengene retur, så længe man selvfølgelig har kvitteringen.

    Men jeg har endnu ikke returneret dåsefoder så ved ikke lige hvordan det fungere.
    Hvis det kun er uåbnede varer så har det jo intet med smagsgaranti at gøre, så er det jo almindelig returnering af ubrugt varer.
    Det er iøvrigt ikke Maxi Zoo der giver smagsgaranti det er producenten,. Maxi Zoo får pengene retur fra producenten også, så butikken taber intet ved retten.


  • #4   1. sep 2016 På deres hjemmeside står der 50% af foderet skal være tilbage før de giver pengene retur smiley jeg har to typer dåsemad som stadig lige skal afprøves og ellers er det retur. Han er virkelig kræsen - indtil videre er det kun "Moments" han kan halvt lide og de er godt nok dyre

  • #5   1. sep 2016 Jeg har benyttet mig af deres smagsgaranti på en pose tørfoder. Fik alle pengene tilbage uden problemer. Der skal vist være min. 50 % tilbage i prosen, og man skal have bonen med.

  • #6   1. sep 2016 fra en tidligere ansat i maxizoo Slagelse: så har man der altid taget ALT retur og ja de får det sækket af nogle producenter men ikke af deres egne mærker som select gold/wilderness/multifit osv


  • #7   2. sep 2016 De tog vådfoder og tørfoder retur da vi var der nede idag - bare sært en anden medarbejder dagen før kun siger tørfoder

  • #8   2. sep 2016 Måske medarbejderen har været ny og ikke helt inde i tingene smiley

  • #10   2. sep 2016 Hvad mon producenten egentlig gør med de måske 9,9 kilo foder i en returneret sæk? De skal vel kassere det....

    Sidst jeg spurgte efter en prøvepose på noget gigtfoder hos dyrlægen, havde de ikke prøveposer, men sagde med et stort smil, at de da havde smagsgaranti. Jeg synes det ville være mere hensigtsmæssigt med små - billige eller gratis - smagprøveposer, så kunne en del returnering af de store sække (=madspild) undgås.


  • #11   6. sep 2016 kommer meget an på hvad firma der er tale om.
    De fleste gør det at de afskriver det og lader butikkerne donerer det ellers tager de det selv med.


  • #12   10. sep 2016 # 11 Ja, det er de firmaer jeg tænker på - dem, der selv tager det med. De gør hvad med det?...

  • #13   12. sep 2016 Nogle firmaereller rettere konsulenter bruger foderet selv og tager derfor en pose eller 2 med. Andre har måske en special aftale om de donerer til et bestemt sted osv.


Kommentér på:
Maxi zoo smagsgaranti

Annonce