{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Emma U
Emma U
Tilmeldt:
16. apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hittekilling fundet.. Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Her den anden dag fandt jeg en killing. Jeg tog den med hjem. Den spiser og drikker som den skal, men den er tynd. Tror den har orm.
Jeg har ikke pladsen til at beholde den.
Tænker at sende den på internat.

Er der nogen der har prøvet dette og som kan hjælpe mig?

Mvh. Emma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hittekilling fundet.. Hjælp!
  • #1   7. sep 2016 Hvor gammel er den? Hvad vejer den? Kan den spise selv og selv gå på bakke?

  • Emma U
    Emma U Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   7. sep 2016 Ved skyde den til at være 7-9 uger gammel. Jeg har ikke vejet den. Den spiser og drikker selv. Går også selv i kattebakke når den skal det

  • #3   7. sep 2016 Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men der er sådan en som hittekat.dk

  • #4   7. sep 2016 Du skal have fundet en missemor der kan tage sig af den, det er det absolut mest optimale. Prøv at kontakt Hittekatten eller ring og hør internatter om de har plads til en killing hos en missemor smiley

  • #5   7. sep 2016 Hvor fandt du killingen? Moren kan godt finde på at flytte den. Det er en god idé ALTID at observere killingen i noget tid for at se om moren flytter den, da du ellers kan risikere at tage den fra moren som egentlig senere måske kommer efter den smiley

  • Emma U
    Emma U Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   7. sep 2016 Fandt den ude midt ingenting og det regnede. Tænker ikke den var sammen med sin mor. Men igen det er ikke til at vide. Men jeg ringede til Spøttrup fik jeg afvide at jeg skulle ringe til 118.. Men kan jeg ikke selv kører ud med den?

  • #7   7. sep 2016 Hvis missemor har haft flere killinger at holde øje med, kan den også nemt være blevet væk for hende, hvis den lille ikke har fulgt trop.

  • Emma U
    Emma U Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   7. sep 2016 Der er så mange muligheder. Aner det ikke. Men det gjorde ondt i mit dyreelskende hjerte, at den lille pus skulle sidde alene, ude midt i ingenting

  • #9   7. sep 2016 Ja den slags kan man ikke holde ud. Har du prøvet at ringe til de forskellige dyreinternater, om de kan tage den ?

  • #10   7. sep 2016 har arbejdet for kattens værn i flere år

    det du gør er at ringe /skrive til de internatter som ligger i dit område.
    vej dog lige katten inden - sådan at de ved hvor de står og hvor gammel katten er

    fx hvis den vejer 800 g, så er den ca 7 uger, 1000 g så 9 uger ...

    man kan sige at når sådan en killing på internat, ja så får den en masse nye søskende.
    vi fik mange enelige killinger ind, hvor morkatten - evt søskende ikke var at se.
    og det skal man altså ikke have det dårligt over. de fleste missemødere mister hurtigt interessen for deres killinger. vi havde flere hvor killingerne bare var 10 uger og så kunne de godt smutte hjemmefra. men her der det så vigtigt at de har nogen at lege med. og på internatterne er der i øjeblikket en del killinger, så der er nok legekammerarter

    og så lige for en ordens skyld: dyrenes vagttelefon er 1812


  • Emma U
    Emma U Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   7. sep 2016 Killingen flytter på dyreinternat imorgen. Det er aftalt med dem. Den får behandling og den rette mad, og så skal den bo sammen med nogle andre killinger.

  • #12   7. sep 2016 den skal nok få det super godt smiley

Kommentér på:
Hittekilling fundet.. Hjælp!

Annonce