{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor kun røde hanner ?
  • #1   4. nov 2006 jeg høret forleden dag at der ikke fandtes røde hunne . *gggg* det fnyste jeg af og tænkte ''sikker en løgn! der findes vel ligeså mange hunner som hanner'' og kiggede ned på min røde hun kat smiley

Tlænkte at jeg ville vise personen der havde fortalt mig det, <b>alle</b> de røde hunner herinde , og gik begyndte at lede . efter en ½ time stoppede jeg med kun 2 røde hunner & et tons af hanner . Røde hunner er altså sjældene måtte jeg indrømme overfor personen , som jeg ellers havde hovdet over for at det ihvertfald ikke overhovedet passede :b uppps .

• #4   4. nov 2006 det er da bare en gammel skrøne med at der ikke findes røde hunner, syntes efterhånden tit der er nogle til salg osv, tænkte på om det er rigtigt at røde katte er mere skrøbelige og tager nemmere sygdomme til sig end andre farver katte???

• #5   4. nov 2006 Jeg tror ikke at det røde gen giver skrøbeligere katte.. Der er jo mange røde katte..

Jeg tror at grunden til at man ikke ser så mange røde hunner er at de er trefarvede/tortie! :o)
    Han katte har kun mulighed for at få/vise et gen med farve, så de har Enten det røde eller det sorte gen (et andet gen gør så at de kan være tabby/stribede, og et tredje gen kan gøre katten blå hvis den har det sorte gen og creme hvis den har det røde)
    Men en hunkat kan have to gener, derfor skal den arve to røde gener for at blive rød, og hvis den som de ofte gør arver er sort og et rødt gen bliver den tortie i stedet for rødt.. Dvs rent sandsynlighedsmæssigt er det sværer at få røde hun katte end hankatte.

• #6   5. nov 2006 Jeg arbejder hos en dyrlæge som fortalte at kun 1 ud af 10 røde katte er en hun. Så de findes skam, men er lidt sjældnere. Desuden fortalte hun at der ikke findes 3-farvede hanner!

• #7   6. nov 2006 Prøv at kig ind hos Mis Evira Madigan for hun kommer fra et kuld på 4 røde mislinger hvoraf der kun var én fyr og så alle de små tøser så jo piger kan nu også godt være røde men her skal der også lige siges at deres mor var tortie smoke og deres far var rød så der er måske opklaringen på mystriet ikke sandt

Mega Knuzere

Lene M.

Kommentér på:
Hvorfor kun røde hanner ?

Annonce