Eosinofilt granulom Eosinofilt granulom
Min ene kat, Chili, har Eosinofilt granulom - hun er 3 år og har haft Eosonofilt granulom siden hun var 1 år.
Chili har været i behandling med pencillin, Cortison og senest med Medrol gennem ca. 1 år.
Heldigvis tåler hun Medrol godt, men sygdommen bliver kun lige holdt nede i korte perioder, for så at blusse op igen
I begyndelsen havde hun "kun" sår/knuder på overlæben.
Senere fik hun et stort knudelignende væv bagtil i munden, som måtte bortopereres.
Nu har hun også fået knuder/sår mellem trædepuderne.
Jeg har selvfølgelig fulgt med i forum, de gange der har været råd omkring sygdommen, men de ting som er kommet op som råd, er allerede prøvet af her.
Mit håb er, at der er nogen her, som gennem de seneste par år, er blevet klogere i forhold til behandling, evt. alternativ behandling som jo er svære at google sig frem til.
Jeg giver ANIMA-STRATH som kosttilskud.
Venlig hilsen Charlotte
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
Jeg tror nok, at jeg personligt, ville overveje aflivning, fordi det ikke bliver bedre, men det er ikke en sjov beslutning
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
http://www.alternativdyrlaege.dk/kontakt.html
hun er vel nok danmarks bedste alternative dyrlæge. og hun er bare super sød og dygtigt
har selv brugt hende til 3 af mine katte - den ene med lymfekræft.
så prøv at kontakt hende. hun siger kun ja hvis hun mener at hun kan hjælpe. fordelen er at medicinen er noget billigere end det normale, og det er også meget nemt at få i katten
apr 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 118
Hun er irriteret når det er i fuldt udbrud, slikker sig om munden og soignerer poterne meget lige nu, men hun trives (spiser og leger) så jeg håber selvfølgelig at jeg kan undgå en aflivning.
Hun er testet FIV negativ, samtlige dyrlæger som har undersøgt hende er ikke i tvivl, det er Eosinofilt granulom og efter al sandsynlighed den arvelige variant.
apr 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 118
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
hun er rigtig sød
Eosinofilt granulom