{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Kig Her!! {{forumTopicSubject}}

Dette har ikke noget med Katte at gøre men.. Vil i ikke hjælpe mig?
1) Min hund blev aflivet igår.. Og jeg græder over det hele dagen.. Hvad skal jeg gøre?
2) Den blev aflivet fordi den bed en dame.. Dyrlægen sagde den havde en lille bitte sygdom som "Fortalte" at valde skulle være ond.. Er det så det rigtige at aflive den?
3) Jeg tvivler på om jeg vil have en ny hund, som min mor siger vi sagtens kan få.. Men jeg føler jeg svigter Valde så..! Hvad mener i?

Pliiis.. HJÆLP MIG...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kig Her!!
  • #1   19. jan 2005 Jeg vil tro at det er en rigtig god ide for dig at få en anden hund eller et andet dyr, du svigter ikke det gamle og hjælper dig selv med at komme lidt videre, ikke ondt ment.

men jeg har lige måtte skille mig af med min hund, da han var meget stor og jeg syntes det var bedre for ham at komme ud på en hgård at løbe rundt end at være i min lille lejlighed, jeg var meget ked af det de første par dage indtil min kærste kom med en for tidlig fødselsdagsgave til mig som var en main coon kat på 3 år, han hedder aske og jeg er bare blevet rigtig glad for ham.
    jeg savner da stadig tyson(hunden) men ikke på samme måde som før da jeg selv syntes det var det rigtige valg og bedst for hunden, og det at der er kommet et nyt dyr ind i familien gør at der ikke er tomt mere og man har en at komme hjem til, så min personlige mening ville være at få dig en ny dyre ven.
    Håber du kan bruge mit svar til noget.

• #3   20. jan 2005 Hej!

Ja, ifølge den nye hundelov er det sådan at en hund kan kræves aflivet hvis den bider et mennekse....
    Evt efter en vurdering fra ed adfærdsterapeut eller lignende....Fx en dyrlæge med stor erfaring...

At dyrlægen siger at der er en fysisk grund til at din hund aflives, vil jeg meget gerne høre mere om???

Jeg evd godt at det er utroligt hårdt at miste en kær ven, men det skal da bestemt ikke afholde dig/jer fra at åbne jeres hjem og hjerter for en ny hund!
    Det ville Valde helt sikkert heller ikke have ønsket at I undlod!

Laila

• #4   20. jan 2005 Tusind tak til jer alle sammen..
    Min mor sagde at vi ikke fik ham undersøgt før han blev aflivet.. Men han kunne jo også sikkert have haft følt sig truet.. eller noget i den stil.. Min mor sagde også at muligvis kunne han have haft en sygdom Som "Fortalte hans jerne" at han skulle være ond.. Jeg lukkede mig selv inde de første 2 dage.. Tirsdag, onsdag...

Kommentér på:
Kig Her!!

Annonce