{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Capstar effekt?? {{forumTopicSubject}}

Nå, nu har vores 4 katte så fået lopper.
Fandt så Capstar som jo slår voksne lopper ihjel men hvad med æggene. De klækker jo og så starter vi forfra.
Hvis jeg giver en tablet til hver kat, hvor lang tid efter skal jeg så vente for at tage de udklækkede æg, som i mellemtiden er blevet til lopper.

Håber, at det giver mening, da det jo lyder som om at jeg har sniffet lim smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Capstar effekt??
  • #1   20. okt 2016 det bedste er nok at give dem både capstar og en loppekur. så er du mere sikker på at få buk på dem

jeg har aldrig brugt dem selv. men vi brugte dem på kv, når kattene kom ind fyldt med lopper. her fik de først en capstar og dagen efter en almindelig loppekur

• #2   20. okt 2016 Capstar hjælper ikke på æggene men kun på de lopper, der sidder på kattene her og nu. Hvis killingerne ikke er så gamle, ville jeg nok være forsigtig med loppemidler.

• #3   20. okt 2016 Alle kattene er lidt over 2 år gamle.
    Hvad med at blande behandlingen så jeg starter med at give dem hver en pille Capstar og dagen efter får de pulveret Program Vet.........det sidste tager så larver og æg.
    Køber jeg også en gang spray, får deres tæpper og huler en omgang smiley

Og så lige det sidste ?.....fås det hele i udlandet eller skal jeg give kassen for det herhjemme????

• #4   21. okt 2016 Efter at have tjekket nettet, har jeg nu bestilt fra Olivers da de har gratis fragt i uge 42 smiley

• #5   21. okt 2016 Jeg må inddrømme, at jeg er blevet påpasselig med at anbefale Capstar. Om de har lavet noget om i deres indhold eller hvad, det ved jeg ikke, men ikke alle katte tåler det lige godt.

• #6   21. okt 2016 Så vil jeg krydse fingrene for jeg tåler ikke lopperne smiley

• #7   21. okt 2016 Det gør min søn heller ikke - tåler lopperne altså.

Og min ene kat tålte ikke Capstar.

• #8   21. okt 2016 Husk at sammen med at du giver kattene en loppekur så skal hele hjemmet også grundigt rengøres, det er Ultra vigtigt at omgivelserne og bliver behandlet, for loppeæggene bliver drysset ru et i hele huset efterhånden som katten bevæger sig, så lopperne kan være overalt. Tøj, tæpper, dyner, puder m.m. skal enten vaskes eller de kan kommes i fryseren i 24 timer. Gulve, paneler, evt gulvtæpper m.m. skal støvsuges, sprøjtes med loppemiddel og efter anvisning på midlet lade virke for til sidst at støvsuges igen, og husk støvsugerposen skal smides ud i affaldsspande udenfor efter hver støvsugning, eller i fryseren. Det er en sej proces når man først har fået lopper inden for dørene smiley og er loppe angrebet større så kan du godt regne med at skulle!e gentage proceduren et par gange i den for det næste halve år, loppeæg kan ligge i dvale meget længe, helt op til 10 år.

• #9   21. okt 2016 bare en rettelse: de kan ligge i gulvtæpper op til 25 år

vi købte hus for 2½ år siden. sælger havde haft huset i 13 år og har aldrig haft dyr pga astma
    men dem de havde købt huset af havde både hunde og katte

14 dage efter vi var flyttet ind havde alle 14 rovdyr lopper. gulvettæppet i soveværelset var var ikke blevet skiftet - og det var pænt sagt blevet levende

Kommentér på:
Capstar effekt??

Annonce